Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försökte precis göra det, men rabattkoden gou356 funkar inte längre, utan priset blir 299:- även efter jag har slagit in rabattkoden. När beställde du?
Kasse 1 lördag förmiddag och Kasse 2 lördag eftermiddag. När Kasse 2 beställdes så hade inga påsar Pröva på-rabatt längre. Ovannämnda koden funkade dock.
 

flonken

Medlem
Alla ni som inte fått poäng. Finns det något sett att försöka efterregistrera poängen? Jag hittar tex inget ordernummer på City Gross hemsida för min kommande leverans. Otroligt irriterande detta!

Du får maila dom så skickar dom kvitto till dig. Mina tidigare matkassar har jag inte fått några poäng för. Fick vänta 8 veckor för att ansöka om uteblivna poöng. Första kassen var i April..
 

Impendill

Medlem
Fick nyss detta på mail:

"Hej!

I torsdags fick du ett mail med ett erbjudande om att få 250:- rabatt när du köper valfri matkasse. Vi glömde tyvärr nämna att koden endast fungerar när du handlar för minst 250:-.

Vi ber om ursäkt för denna otydliga kommunikation och hoppas att du har överseende med det! "
 

kajjan85

Medlem
Min matkasse kostade -1kr (känns konstigt att skriva det där... :D) och jag fick nyligen bekräftelse på att matkassen kommer levereras på mitt valda datum.
 

RasmusN

Medlem
Fick samma mail. Men eftersom att jag köpt tre grillbrickor a' 299. Vilket blir 49kr per bricka mes rabatt så borde det väl inte vara några problem.
Oerhört dålig IT de har! Har inte fått någon bekräftelse eller eurobonus. Dock står mina köp i "ej registrerade poäng" när jag kikar på SAS.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen