Loggade in nu och ser att även gou356 koden är borttagen och att jag nu ska betala 329kr.
Sjukt hur dom höjer och tar bort koder utan att meddela.
Beställningen avbokad nu, printscreen för säkerhetens skull då man verkar kunna bli lurad på det ena och det andra när det gäller citygross!
Ska maila/ringa och ifrågasätta detta, helt bisarrt gjort.
Nu har även jag fått mailet, kommer se om jag kan lägga till saker för 250kr, annars får jag väl avbeställa då det inte känns värt.
Samma här. Kollade 2h sedan, då var allt okej. Nu så är rabatten borttagen.
Kommer helt enkelt att bestrida fakturan då jag har fått flertalet bekräftelser på att kostnaden ska vara 49 SEK, istället för nuvarande 299 SEK.
Okej att deras idé kanske inte var att man skulle kunna blanda dessa rabatter men att ta bort den i smyg, efter att ha skickat flertalet bekräftelsemail, en stund innan sista "chansen" att modifiera ordern, är rent riktigt illa.
Fick nyss detta på mail:
"Hej!
I torsdags fick du ett mail med ett erbjudande om att få 250:- rabatt när du köper valfri matkasse. Vi glömde tyvärr nämna att koden endast fungerar när du handlar för minst 250:-.
Vi ber om ursäkt för denna otydliga kommunikation och hoppas att du har överseende med det! "
CityGross skrev:Hej,
Du har en beställning på en Grillåda med svenskt kött styckat av vår egen köttmästare. Den kod, Gou356, du använt vid köpet, hämtad från Torsdagens nyhetsbrev gäller endast köp av Matvaror och tyvärr inte Matkassar, såsom t ex Grillåda. Vilket då innebär att din order får ett högre värde än det du sett vid beställning och på den bekräftelse som sänts till dig. Men den nya summan kommer givetvis inte dras från ditt konto. Istället kommer vi att pausa din order, ta bort koden och sedan kan du själv gå in och göra en ny beställning från ditt konto.
Vi förstår att få Matvaror för 250:- är en bra deal och förlänger kodens giltighet.
Koden är fortfarande Gou356 och ger dig 250:- rabatt på Matvaror förutsatt att du har Matvaror för minst 250:- i din korg och en Matkasse
Den är giltig till 15 Augusti 2016, 23:59.
Med vänlig hälsning
City Gross Matkasse