Abbs
Medlem
1.25x0.8=1Var kommer 0.8-faktorn med i bilden?
1.25x0.8=1Var kommer 0.8-faktorn med i bilden?
Enligt ovanVar kommer 0.8-faktorn med i bilden?
Vet inte var du ser det men skulle inte oroa mig överdrivet. Överallt där jag ser det så står det 5k baspoäng som är samma sak som 5k bonuspoäng + 5k nivåpoäng på nyspråk.Har de glömt att skriva att man får Nivåpoäng av Conscious Traveller också eller är det på väg att tas bort?
Jag fick ungefär samma svar, men det nämndes även att man kommer kunna tjäna statuspoäng på hyrbilar. Då får Hertz och Eurobonus steppa upp så att man får poängen också.Jag frågade sas via EBD mejlen - de skriver såhär
...
Yes that is correct, there will be no booster on Level points from 1st of September.
With the removal of the Basic point booster, members with Silver level and above will earn fewer status earning points on flights than they do today.
However, our members will earn a lot more Bonus (redeemable points) and we will gradually implement more ways to earn Level points (for example rental cars) as well as have more Level point campaigns in the future which will help our members renew or upgrade their membership level.
If you have more questions or need any assistance please let me know
...
Haha, sån BS. Undar om svaret är AI-skrivet.Jag har verkligen en riktig turdag när det gäller svar från olika kundtjänster
Nedan är senaste svaret från Eurobonus Gold-supporten ang den borttagna +25%-en.![]()
Kan komma på minst tre flygbolag som tidigare i historien har bytt allianse, kan ni komma på fler?
Copa, ST->*A
TAM *A->OW (sen lämnade LATAM)
Shanghai Airlines *A->ST vid uppköp av China Eastern.
Det enda det är first ever är väl på att en founding member lämnar alliansen för en annan
I stand corrected. Så går det när man har läst för mycket artiklar och inte kontrollerat källan!Canadian Airlines var med och grundade oneworld, men blev ju strax därpå uppköpta av Air Canada och lämnade då till förmån för Star Alliance.