EgOscar
Medlem
nej då, går två till innan midnatt och flera efter midnattVerkar som att sista AEX lämnar 23:05 på torsdagar
https://www.arlandaexpress.se/planera-din-resa/reseplanerare-tidtabell
nej då, går två till innan midnatt och flera efter midnattVerkar som att sista AEX lämnar 23:05 på torsdagar
Det måste vara nåt avbrott just det datumet du ska åka.Nej, det stämmer ju inte.
Inställda avgångar 6-18 okt
Den sista SL pendeln verkar gå 23:46 under avbrottet. Jag behöver själv hitta alternativa färdsätt pga detta så kollar runt lite just nu på alternativ. Det kan vara hårt tryck på taxi så jag siktar på Flygbuss.Det är ju typiskt… men bra att det görs på nätterna iofs.
Det är sånt där som gör att jag inte riktigt litar på de där tjänsterna. Det är inte direkt första gången jag hör en liknande historia.Ny upplevelse igår på ARN.
Beställde en Bolt, bolt kommer! Hoppar in i bilen och säger mitt "henke12" men chauffören säger att det är fel!
Kliver ut och där står en annan kille som beställt Uber! Vi tittar på varandras appar. Mycket riktigt samma chaufför och samma reg-nummer
Chauffören menar då att det blivit nåt fel och ber mig avboka!
Jo tjena, så lättlurad är jag inte och en lettisk kille tar mitt parti och säger att chauffören minsann får avboka...
Letar fortfarande efter ett bra alternativ att ta mig hem från ARN.. Eller åtminstone det minst dåliga
![]()