Senaste nytt

Åka taxi utan problem

Nej, det stämmer ju inte.

Attachments

• IMG_0079.jpeg
    IMG_0079.jpeg
    283,9 KB · Visningar: 99
Ny upplevelse igår på ARN.
Beställde en Bolt, bolt kommer! Hoppar in i bilen och säger mitt "henke12" men chauffören säger att det är fel!

Kliver ut och där står en annan kille som beställt Uber! Vi tittar på varandras appar. Mycket riktigt samma chaufför och samma reg-nummer
Chauffören menar då att det blivit nåt fel och ber mig avboka!
Jo tjena, så lättlurad är jag inte och en lettisk kille tar mitt parti och säger att chauffören minsann får avboka...

Letar fortfarande efter ett bra alternativ att ta mig hem från ARN.. Eller åtminstone det minst dåliga
:oops:

Ny upplevelse igår på ARN.
Beställde en Bolt, bolt kommer! Hoppar in i bilen och säger mitt "henke12" men chauffören säger att det är fel!

Kliver ut och där står en annan kille som beställt Uber! Vi tittar på varandras appar. Mycket riktigt samma chaufför och samma reg-nummer
Chauffören menar då att det blivit nåt fel och ber mig avboka!
Jo tjena, så lättlurad är jag inte och en lettisk kille tar mitt parti och säger att chauffören minsann får avboka...

Letar fortfarande efter ett bra alternativ att ta mig hem från ARN.. Eller åtminstone det minst dåliga
:oops:
Det är sånt där som gör att jag inte riktigt litar på de där tjänsterna. Det är inte direkt första gången jag hör en liknande historia.

Vilken klappkass information på Taxi Stockholms hemsida. Så här står det: ”I bokningen uppger du den preliminära ankomsttiden för din flight, Taxi Stockholm bevakar sedan flighten och skickar fram en taxi när ditt plan har landat. Viss väntetid ingår men ibland kan du debiteras ytterligare väntetid enligt vår prislista.”

Någon som har erfarenhet och kan reda ut i vilket läge som de debiterar extra väntetid? Det är ju extremt otydligt beskrivet och låter som en ren tombola enligt ordalydelsen i texten. Vadå ”ibland”?

Toppen