Utifrån vad jag bokat borde det gå. Det innebär ju visserligen transit i dyrare poängzon men det har inte varit några problem när jag bokat.Är ARN-FRA-SIN-BKK en OK routing om man ringer in och bokar?
Utifrån vad jag bokat borde det gå. Det innebär ju visserligen transit i dyrare poängzon men det har inte varit några problem när jag bokat.Är ARN-FRA-SIN-BKK en OK routing om man ringer in och bokar?
Blir priset enligt den dyrare zonen eller slutdestination?Utifrån vad jag bokat borde det gå. Det innebär ju visserligen transit i dyrare poängzon men det har inte varit några problem när jag bokat.
Det jag har bokat har alltid prissatts utifrån avreseort och destination.Blir priset enligt den dyrare zonen eller slutdestination?
Det brukar inte vara några problem då HND och NRT räknad som samma flygplats, tekniska termen minns jag inte.Jag har för mig att man tidigare kunde flyga från både HND / NRT i Japan så om man ankom tex till HND och hade connection vidare från NRT så tilläts det, har någon koll om det är så?
Har rutten AGP-LIS-HND och vill vidare till BKK, finns både HND-BKK och NRT-BKK (frågan är ju då om jag får boka NRT då jag ankommer HND)
Co-terminals.Det brukar inte vara några problem då HND och NRT räknad som samma flygplats, tekniska termen minns jag inte.
Absolut ok. Varför skulle det inte vara?Är ARN-FRA-SIN-BKK en OK routing om man ringer in och bokar?
Jag gjorde det för några veckor sedan. Landade då på HND runt 08:45, tog bussen som gick vid 10.00 och var framme på NRT 11:30. Hade 7h mellan flygen på HND och NRT och allt gick väldigt smidigt för min del. Flög vidare till ICN och inte BKK, men ska ju inte vara någon skillnad.Jag har för mig att man tidigare kunde flyga från både HND / NRT i Japan så om man ankom tex till HND och hade connection vidare från NRT så tilläts det, har någon koll om det är så?
Har rutten AGP-LIS-HND och vill vidare till BKK, finns både HND-BKK och NRT-BKK (frågan är ju då om jag får boka NRT då jag ankommer HND)
Inga problem om med HRT menas NRT.