Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

oneM

Medlem
Jag har för mig att man tidigare kunde flyga från både HND / NRT i Japan så om man ankom tex till HND och hade connection vidare från NRT så tilläts det, har någon koll om det är så?
Har rutten AGP-LIS-HND och vill vidare till BKK, finns både HND-BKK och NRT-BKK (frågan är ju då om jag får boka NRT då jag ankommer HND)
 
Jag har för mig att man tidigare kunde flyga från både HND / NRT i Japan så om man ankom tex till HND och hade connection vidare från NRT så tilläts det, har någon koll om det är så?
Har rutten AGP-LIS-HND och vill vidare till BKK, finns både HND-BKK och NRT-BKK (frågan är ju då om jag får boka NRT då jag ankommer HND)
Det brukar inte vara några problem då HND och NRT räknad som samma flygplats, tekniska termen minns jag inte.
Dock råder jag dig att ha många timmar imellan flygen. Du måste hämta ut dina väskor och sen ta dig med dom till andra flygplatsen med buss eller tåg. Buss kan ibland ta en stund pga trafik.
Har gjort detta för några år sen.
 

Mimmisa

Medlem
Jag har för mig att man tidigare kunde flyga från både HND / NRT i Japan så om man ankom tex till HND och hade connection vidare från NRT så tilläts det, har någon koll om det är så?
Har rutten AGP-LIS-HND och vill vidare till BKK, finns både HND-BKK och NRT-BKK (frågan är ju då om jag får boka NRT då jag ankommer HND)
Jag gjorde det för några veckor sedan. Landade då på HND runt 08:45, tog bussen som gick vid 10.00 och var framme på NRT 11:30. Hade 7h mellan flygen på HND och NRT och allt gick väldigt smidigt för min del. Flög vidare till ICN och inte BKK, men ska ju inte vara någon skillnad.
 

Westerberg

Medlem
Hej,

Vad tror ni om följande routing?

ARN-LHR-SIN-HRT
OKA-TPE-IST-VIE-ARN

1676908150619.png
 
Toppen