JacobGBG skrev:Vad jag förstod gäller detta bara för enkelsäten? Dvs inte om man reser 2 pers.Klicka för att utvidga...
Då har du förstått fel. Man kan få alerts när >x säten blir tillgängliga.
JacobGBG skrev:Vad jag förstod gäller detta bara för enkelsäten? Dvs inte om man reser 2 pers.Klicka för att utvidga...
Flygarn skrev:HejJag använder BAEC med Entercad BA, men frugan har lyckats använda Amex tillräckligt för att få vouchern. Min fråga är nu hur vi gör. Vi vill gärna använda den för att åka C till Miami i sommar och hon har 40.000 poäng hos SAS. Hur kommer vi billiast undan i C tillsammans med 2-4-1?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Detta är väldigt konstigt, efter att ha signat upp på EF fick jag en seat alert på mitt första vals datum efter 30 min! Finns mycket (för SK) lediga C-säten till IAD/EWR i april/maj nu. MEN, de synns inte på ANA.EDIT: Och nu verkar hela SAS site brakat ihop.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Detta är väldigt konstigt, efter att ha signat upp på EF fick jag en seat alert på mitt första vals datum efter 30 min! Finns mycket (för SK) lediga C-säten till IAD/EWR i april/maj nu. MEN, de synns inte på ANA.EDIT: Och nu verkar hela SAS site brakat ihop.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:EDIT: Samtidigt så hittar EF inte att det går SK flyg CPH-EWR fre-lör.Klicka för att utvidga...
Helimike skrev:Är det någon som lyckats använda 2 vouchers och fått resan utan att behöva använda några bonuspoäng?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:"Kan ej kombineras med andra erbjudanden" förhindrar nog detta.Klicka för att utvidga...
stewigriffin:101233 skrev:Logiskt sett är det korrekt: -50% + (-50%)= -100%Klicka för att utvidga...
stewigriffin skrev:Logiskt sett är det korrekt:-50% + (-50%)= -100%Om man klassar 2-4-1 som ingen kampanj eller erbjudande utan ett förmån som tack för att man har ett AMEX kort då borde det ju funka. Men av jättekonstiga anledningar följer inte affärsvärlden alla logiska lagar och regler utan har sina egna och därför genereras vinst.Klicka för att utvidga...
Kris skrev:Eller kanske snarare 50% * 50% = 25% av poängpriset?Klicka för att utvidga...
Viking75 skrev:Med den ökade kapaciteten på longhaul tycker jag att SAS kan vaska fram fler award i C ! Idag är det väldigt svårt att nyttja sin 2-4-1 på ett bra sätt tycker jagKlicka för att utvidga...
jimmy_h skrev:Om jag avbokar min 2 för 1 resa, kan jag då boka en ny 2 för 1 resa (återanvända voucher koden) eller får jag "bara" de använda poängen tillbaka?Klicka för att utvidga...