Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold - nu efter 10 sammanhängande år som EuroBonus Gold

Fick ett LTG brev i posten nu, innan medlemsåret är slut så de kanske går efter när man kvalificerar sig?
Känns som att det är lite antiklimax när man öppnar brevet och det bara innehåller två kort, ingen ny väsktagg eller liknande.
Nåväl man får väl vara glad över att man får ett brev

Någon som har period jan-dec som fått in sina kvalificerade flygningar inlagt på LTG stapeln? :)

Jag har period jan-dec, fått förlängt medlemskap (2 senaste åren till följd av Covid-19) och har inte fått kvalificering inlagt på min LTG stapel för 2021 ännu (däremot 2020). Står på min profil att min medlemsnivås utgångsdatum är 2023-03-31 och jag är nu EBG.

Vill hålla min bana mot LTG. Vill bara få klargjort om jag kan vänta förbi 2022-03-31 för att se om det uppdateras i LTG staplarna och ändå köpa baspoäng för att behålla min nivå om den inte uppgraderas. Räknas de 123 dagarna från 2021-12-31?

Jag har period jan-dec, fått förlängt medlemskap (2 senaste åren till följd av Covid-19) och har inte fått kvalificering inlagt på min LTG stapel för 2021 ännu (däremot 2020). Står på min profil att min medlemsnivås utgångsdatum är 2023-03-31 och jag är nu EBG.

Vill hålla min bana mot LTG. Vill bara få klargjort om jag kan vänta förbi 2022-03-31 för att se om det uppdateras i LTG staplarna och ändå köpa baspoäng för att behålla min nivå om den inte uppgraderas. Räknas de 123 dagarna från 2021-12-31?

Har samma period och 2021 kommer uppdateras och räknas mot LTG 2022-04-01 (de gör någon körning direkt efter grace-perioden) sitt lugnt i båten m.a.o

Hej allihop. Som jag skrev tidigare har jag ca 17000 baspoäng kvar till nytt EBG för 2022. Har en hel del med extrapoäng liggande och vad jag förstår är det möjligt att köpa baspoäng med dessa? Tyvärr hittar bara möjligheten att köpa extrapoäng. Är det möjligt att köpa 17000 baspoäng och i så fall var?

Hej allihop. Som jag skrev tidigare har jag ca 17000 baspoäng kvar till nytt EBG för 2022. Har en hel del med extrapoäng liggande och vad jag förstår är det möjligt att köpa baspoäng med dessa? Tyvärr hittar bara möjligheten att köpa extrapoäng. Är det möjligt att köpa 17000 baspoäng och i så fall var?
För att nå EBG kan du max köpa 15 000 baspoäng för 15 000 kr eller 150 000 poäng. Köpa baspoäng kommer först upp som alternativ när du har max 15 000 poäng kvar till EBG gränsen.. Det gör du via sas.se

Det är mycket kvar av 2022 - Ut och flyg!

• Gilla
Reactions: hco
Hej
Jag har period Oct-Sep Men fick inte min status förlängd av SAS from i höstas.
Har försökt läsa mig till i tråden om jag borde fått det förlängt eller ej, men någon av er här kanske lite lätt kan svara på det.

Hej
Jag har period Oct-Sep Men fick inte min status förlängd av SAS from i höstas.
Har försökt läsa mig till i tråden om jag borde fått det förlängt eller ej, men någon av er här kanske lite lätt kan svara på det.

Alltså ny period from. Oktober 2021 t.om Sept 2022? Nej då måste du på vanligt vis uppnå status.

Toppen