Senaste nytt

SAS Airbus 321LR - samlingstråd

Ser maken och min att bonusresa i C i april sträckan CPH-EWR blivit ombokad till Airbus A321-200NX. Vi har separata bokningar. Någon som har tips på bästa seating? Sitta 2 säte längst fram (1 D och F) eller varsitt tronsäte rad 2 (2 A och F)?
46b27dbb1729902ecfcacd4bb11d48bb.jpg
 
Jag undrar om andra bolag kommer att införa likada a seatings.
Denna seating är väl unik för SAS nu och jag undrar nämligen den ha kostat summor, då det är vanligtvis dyrt att bygga unika produkter som inte går att skala , därav tanken att seatingfirman är troligen mycket villig att se denna seatingkonfig att skalas ut till andra bolag med
Eller?
 
Jag undrar om andra bolag kommer att införa likada a seatings.
Denna seating är väl unik för SAS nu och jag undrar nämligen den ha kostat summor, då det är vanligtvis dyrt att bygga unika produkter som inte går att skala , därav tanken att seatingfirman är troligen mycket villig att se denna seatingkonfig att skalas ut till andra bolag med
Eller?
Finns väl liknande möblering i andra bolags narrowbody, är väl raderna i Plus som är unika? Dessa borde dock SAS kunna ta bort och ersätta med Go-stolar utan större problem. :rolleyes:
 
Finns väl liknande möblering i andra bolags narrowbody, är väl raderna i Plus som är unika? Dessa borde dock SAS kunna ta bort och ersätta med Go-stolar utan större problem. :rolleyes:
Ja, känns som en ”smal sak” - dom sitter ju på ett skensystem i golvet så det är nog inte ”så” svårt…
 
Jag undrar om andra bolag kommer att införa likada a seatings.
Denna seating är väl unik för SAS nu och jag undrar nämligen den ha kostat summor, då det är vanligtvis dyrt att bygga unika produkter som inte går att skala , därav tanken att seatingfirman är troligen mycket villig att se denna seatingkonfig att skalas ut till andra bolag med
Eller?
Plusstolarna är väl samma som i SAS A350?
 
Finns väl liknande möblering i andra bolags narrowbody, är väl raderna i Plus som är unika? Dessa borde dock SAS kunna ta bort och ersätta med Go-stolar utan större problem. :rolleyes:
Ja SAS har ju sagt själva att om man på sikt ser att det inte bär sig att ha dessa till långdistans så kommer dom att sätta in de vanliga Recaro-stolarna och köra med dom i den vanliga Europa-trafiken.
 
Toppen