Mr Basic skrev:Inga problem. Visst betalar man väl när man bokar? Inte varit ngn kontroll av bokning de ggr jag tagit test hos Vaccina.Klicka för att utvidga...
Fick visa bokning i SAS-appen sist.
Mr Basic skrev:Inga problem. Visst betalar man väl när man bokar? Inte varit ngn kontroll av bokning de ggr jag tagit test hos Vaccina.Klicka för att utvidga...
Där ser man. Har ny test i slutet av november, får se då.TP12 skrev:Fick visa bokning i SAS-appen sist.Klicka för att utvidga...
pep skrev:Copenhagen Airport (Ellehammersvej 26, Kastrup)Testen var gratis, resultatet kom efter 10 timer. Tidsbestilling ikke noedvendigKlicka för att utvidga...
helt otroligt vilken skillnad i pris det är. I Stockholms innerstad nu finns det möjlighet att testa sig i varje hörnaeddo skrev:Hittar endast PCR + reseintyg för som lägst ca 2 000 kr i Luleå och då med svar först dagen efter - finns det verkligen inget billigare? På ARN under 1000 kr med svar samma dag. Som det är nu hinner jag ej testa mig och få svar på ARN men som fattig student börjar jag fundera på att resa ned till ARN dagen före för att hinna testa mig där.Klicka för att utvidga...
Lät som en ok deal - synd att de ska ha ockerpriser på nästan 2k för PCR...SubArcticFlyer skrev:Jag bokade antigentest för mig och döttrarna i december påPCR - RESEINTYG - ANTIGEN | Drsvarför kampanjpris 495:- De håller till på Skeppsbrogatan 48E i Luleå.Klicka för att utvidga...
eddo skrev:Lät som en ok deal - synd att de ska ha ockerpriser på nästan 2k för PCR...Klicka för att utvidga...
Mauritius. Krävs tyvärr PCR fast vi är vaccinerade.SubArcticFlyer skrev:Vart ska du där de kräver PCR test?Klicka för att utvidga...
eddo skrev:Mauritius. Krävs tyvärr PCR fast vi är vaccinerade.Klicka för att utvidga...
1. JaDoctor-X skrev:Får man intyg som är godkänt att resa med? Är det gratis för svenskar med eller endast om man är dansk medborgare eller skriven i Danmark?Klicka för att utvidga...
freppa87 skrev:Bokat SysterElsa för vad jag sett billigaste priset som går att få för PCR-test (895kr). Vad jag förstått ska det gå bra med det för vår resa till Dubai, återkommer med resultat om hur lång tid det sen tog.Klicka för att utvidga...
Varför skulle det inte gälla? Jag har PCR-testata mig där och det har funkat bra men inte med inresa till USA då det inte var möjligt dåjumbooze skrev:Är det någon som vet om Legehusets Antigen test med intyg funkar till USA?Klicka för att utvidga...
Det är väl just själva reseintyget som är det alla vill se, eller missar jag något vad som avses med det?Pellebobba skrev:Ska inom kort ta mitt första pcr-test. Om man vill ha något som heter reseintyg så kostar detta ett par hundra extra utöver testet. Är detta något som behövs eller är det något som de försöker sälja på ytterligare?Åker Köpenhamn-London-Toronto (övernattning)-Cancun om ett par veckor.Tack!Klicka för att utvidga...
Pellebobba skrev:Ska inom kort ta mitt första pcr-test. Om man vill ha något som heter reseintyg så kostar detta ett par hundra extra utöver testet. Är detta något som behövs eller är det något som de försöker sälja på ytterligare?Åker Köpenhamn-London-Toronto (övernattning)-Cancun om ett par veckor.Tack!Klicka för att utvidga...
Precis, det är det intyget som behövs.palmen skrev:Det är väl just själva reseintyget som är det alla vill se, eller missar jag något vad som avses med det?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Det är väl just själva reseintyget som är det alla vill se, eller missar jag något vad som avses med det?Klicka för att utvidga...