Senaste nytt

PCR/Antigen-test: var har ni testat er, kostnad, hur snabbt fick ni svar?

Hittar endast PCR + reseintyg för som lägst ca 2 000 kr i Luleå och då med svar först dagen efter - finns det verkligen inget billigare? På ARN under 1000 kr med svar samma dag. Som det är nu hinner jag ej testa mig och få svar på ARN men som fattig student börjar jag fundera på att resa ned till ARN dagen före för att hinna testa mig där.

Copenhagen Airport (Ellehammersvej 26, Kastrup)
Testen var gratis, resultatet kom efter 10 timer. Tidsbestilling ikke noedvendig

Får man intyg som är godkänt att resa med? Är det gratis för svenskar med eller endast om man är dansk medborgare eller skriven i Danmark?

Hittar endast PCR + reseintyg för som lägst ca 2 000 kr i Luleå och då med svar först dagen efter - finns det verkligen inget billigare? På ARN under 1000 kr med svar samma dag. Som det är nu hinner jag ej testa mig och få svar på ARN men som fattig student börjar jag fundera på att resa ned till ARN dagen före för att hinna testa mig där.
helt otroligt vilken skillnad i pris det är. I Stockholms innerstad nu finns det möjlighet att testa sig i varje hörna

Toppen