Inga problem. Visst betalar man väl när man bokar? Inte varit ngn kontroll av bokning de ggr jag tagit test hos Vaccina.
Fick visa bokning i SAS-appen sist.
Inga problem. Visst betalar man väl när man bokar? Inte varit ngn kontroll av bokning de ggr jag tagit test hos Vaccina.
Där ser man. Har ny test i slutet av november, får se då.Fick visa bokning i SAS-appen sist.
Copenhagen Airport (Ellehammersvej 26, Kastrup)
Testen var gratis, resultatet kom efter 10 timer. Tidsbestilling ikke noedvendig
helt otroligt vilken skillnad i pris det är. I Stockholms innerstad nu finns det möjlighet att testa sig i varje hörnaHittar endast PCR + reseintyg för som lägst ca 2 000 kr i Luleå och då med svar först dagen efter - finns det verkligen inget billigare? På ARN under 1000 kr med svar samma dag. Som det är nu hinner jag ej testa mig och få svar på ARN men som fattig student börjar jag fundera på att resa ned till ARN dagen före för att hinna testa mig där.
Lät som en ok deal - synd att de ska ha ockerpriser på nästan 2k för PCR...Jag bokade antigentest för mig och döttrarna i december på PCR - RESEINTYG - ANTIGEN | Drsvar för kampanjpris 495:- De håller till på Skeppsbrogatan 48E i Luleå.
Lät som en ok deal - synd att de ska ha ockerpriser på nästan 2k för PCR...
Mauritius. Krävs tyvärr PCR fast vi är vaccinerade.Vart ska du där de kräver PCR test?
Mauritius. Krävs tyvärr PCR fast vi är vaccinerade.