1. JaFår man intyg som är godkänt att resa med? Är det gratis för svenskar med eller endast om man är dansk medborgare eller skriven i Danmark?
Bokat SysterElsa för vad jag sett billigaste priset som går att få för PCR-test (895kr). Vad jag förstått ska det gå bra med det för vår resa till Dubai, återkommer med resultat om hur lång tid det sen tog.
Varför skulle det inte gälla? Jag har PCR-testata mig där och det har funkat bra men inte med inresa till USA då det inte var möjligt dåÄr det någon som vet om Legehusets Antigen test med intyg funkar till USA?
Det är väl just själva reseintyget som är det alla vill se, eller missar jag något vad som avses med det?Ska inom kort ta mitt första pcr-test. Om man vill ha något som heter reseintyg så kostar detta ett par hundra extra utöver testet. Är detta något som behövs eller är det något som de försöker sälja på ytterligare?
Åker Köpenhamn-London-Toronto (övernattning)-Cancun om ett par veckor.
Tack!
Ska inom kort ta mitt första pcr-test. Om man vill ha något som heter reseintyg så kostar detta ett par hundra extra utöver testet. Är detta något som behövs eller är det något som de försöker sälja på ytterligare?
Åker Köpenhamn-London-Toronto (övernattning)-Cancun om ett par veckor.
Tack!
Precis, det är det intyget som behövs.Det är väl just själva reseintyget som är det alla vill se, eller missar jag något vad som avses med det?
Det är väl just själva reseintyget som är det alla vill se, eller missar jag något vad som avses med det?