Läste att uppgradering kan göras tidigast 59 dagar innan avresa. Är din resa inom 59 dagar eller kan de uppgradera även längre fram via chatten?
Min resa är mer än 59 dagar framåt i tiden!
Läste att uppgradering kan göras tidigast 59 dagar innan avresa. Är din resa inom 59 dagar eller kan de uppgradera även längre fram via chatten?
Du borde få det imorgon, vi håller alla tummar....någon som inte fått igenom sin match på 48h?
Jag skickade in i måndags omkring kl 16.
Ponera att jag bokar avresa från ARN med direktflyg till USA i economy light. Kan jag ta med incheckat baggage om Finnair matchar Diamond till Platinum?
...någon som inte fått igenom sin match på 48h?
...någon som inte fått igenom sin match på 48h?
Jag skickade in i måndags kl 08:29, och det har fortfarande inte hänt något.
Slickade du med något så de såg din SAS statusenNu börjar jag bli otålig, matchningsmail, EDB, inskickat i måndags kl 14:05... fortfarande har inget hänt med min Finnair Plus medlemnivå.
Finnair säger att de går igenom ansökan inom två veckor men jag är otålig som sagt när jag läser om 48h timmar för Er andra.
Min bokade resa är en t&r ARN-MIA, MIA-JFK-ARN där transatlantrutterna är med AY.
Jag skrev så här och bifogade printscreen på det virtuella och ett foto på det fysiska EBD kortet:
Namn Efternamn
07xx-xxxxxx
Finnair Plus-medlemsskapsnummer: xxxxxxxxx
Finnair-flygs bokningsreferensnummer: yyyxyy
Ja, en printscreen på mitt digitala EBD kort samt ett foto på mitt fysiska EBD kort.Slickade du med något så de såg din SAS statusen