Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Försöker boka resa till ZRH men är man inloggad finns inga hemresor i september. Försöker jag boka vanlig biljett men väljer att betala med poäng så finns det biljetter från 13/9. Utresa/hemresa i september från GOT. Varit i kontakt med SAS via chatten men ingen fattar eller har någon förklaring utan hänvisar mig till att ringa de och göra bokningen. Någon som har en förklaring förutom SAS IT?
Funkar fint för mig. Fick på hemresan välja "visa ytterligare 10 resor" eller vad det står längst ner.

Skärmavbild 2021-08-05 kl. 11.20.52.png

Skärmavbild 2021-08-05 kl. 11.21.11.png

@cantona Sök i den vanliga sökmotorn på förstasidan, men klicka i att du vill visa poängpriser. Du går via en annan sida som cachar resultat och inte är särskilt pålitlig. Jag har också provat att söka och finner platser.

@cantona Sök i den vanliga sökmotorn på förstasidan, men klicka i att du vill visa poängpriser. Du går via en annan sida som cachar resultat och inte är särskilt pålitlig. Jag har också provat att söka och finner platser.
Jo, det är så jag upptäckte att det fanns biljetter. Jag går in via SAS-hemsida och är inloggad när jag söker i första läget.

Toppen