LinuxSam skrev:Har ju en flight hem från Chicago om två veckor... Kollade lite på biljetter på andra bolag... kostar ju 10000+ kr för enkelbiljett i ekonomi... kan bli dyrt det här...spännande tider.Klicka för att utvidga...
Fungerar för mig. Däremot är möjligheten att välja seating olika om man väljer att gå in via webbsidan eller mobilsidanStarFlyer skrev:Verkar som om SAS stoppat möjligheten att checka in online. Fick SMS om att jag kunde checka in online för morgondagens flight men när jag väl försöker så står det att online incheckningen för närvarande är stängd. Ett led i förberedelsen till konkurs?Klicka för att utvidga...
Moco skrev:Står i princip varenda tidning och SAS har bekräftat det.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Har vi någon direktlänk till SAS information där de bekräftar det? Att AB, DI & Co skriver att de har det hela bekräftat tar jag med en nypa salt.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Har vi någon direktlänk till SAS information där de bekräftar det? Att AB, DI & Co skriver att de har det hela bekräftat tar jag med en nypa salt.Klicka för att utvidga...
Oscwo skrev:Många på det här forumet verkar leva i förnekelse. Media vinklar och överdriver ofta men citerar fem olika tidningar SAS på detta så kan vi utgå från att det stämmer.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Ok, hon har säkert sagt något, men jag är skeptisk till att de faktiskt sagt det rakt ut till sina anställda. Det där luktar journalisttolkning lång väg imho.Klicka för att utvidga...
nilsson skrev:SAS group årsredovisning 2011, not 3, sidan 64.Lön och ersättningar utan sociala avgifter och pension: 9293 MSEKAntal anställda: 151429293M / 15142 / 12 = 51kKlicka för att utvidga...
Moco skrev:Jag tror det löser sig.Klicka för att utvidga...
Oscwo skrev:Som någon skrev tidigare i tråden "en pessimist blir aldrig besviken". Att följa den här tråden påminner lite om när jag följde det amerikanska valet på Fox News för två veckor sedan. In i det sista höll man fast vid att Romney har en god chans att vinna detta, man kritiserade allt från övriga media till valundersökningar som enligt dem "oftast har fel". Det mesta tyder objektivt på konkurs nu, finns ingen anledning att låtsas som att så inte är fallet även om det såklart fortfarande finns hopp.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Min poäng är att media i allmänhet vill måla fan på väggen redan innan han poserar. När det väl finns något av substans att rapportera, så lär det finnas officiella uttalanden från SAS. Tills dess kommer iaf jag att anse att allt som skrivs i media (som inte backas upp av video från presskonferens eller liknande) inte är trovärdigt.Klicka för att utvidga...
Johan1 skrev:Medans SVD/SVT och liknande känns ha lite bättre på fötterna.Klicka för att utvidga...