Förutom en halvtimmes väntetid hade jag också en bra upplevelse i fredags. Fick snacka med någon som hette ABC - han hittade direkt exakt de flyg som jag ville boka. Tyvärr hittade han inga biljetter i Business - de fanns på Air Canada, men inte på United, så jag hade inte för stora förhoppningar. På eget bevåg så sökte han leg-by-leg för att se om de då skulle komma fram, och han prövade även med att förskjuta resan en dag, dock utan framgång. Rätt voucher använd, rätt serviceavgift dragen, tog allt som allt max 10 min. Märkte ingen skillnad alls i servicenivå jämfört med Tallinn faktiskt (förutom att jag kunde snacka svenska såklart).
Och i efterhand så är jag faktiskt inte så ledsen över att det inte fanns i Business. Självklart är Business-resor med poäng bättre värde, men med tanke på hur segt poängintjäningen går nu under corona så hade jag ändå inte haft nog med poäng för att boka Business både med den här vouchern och på den jag har som går ut vid årsslutet. Så jag får bara ta Business-resan då istället