Ringde idag, 20-30 min väntetid trots prioriterad kö i Gold, verkade inte vara någon skillnad, provade både att knappa in EB-nummer och utan, fick samma plats

.
Möttes av en kvinnlig röst med lite brytning, svårt att höra om det va dialekt eller annat språk hon bröt på.
Amex-Vouchern gick ut nu i mars.
Hade letat resor själv via United till Mauritius. Hon lyckades inte se dessa i första sökningen, vi gick leg för leg, men hittade bara vissa av de Business platser jag sett via Frankfurt, men det mesta hon hitta var ekonomi.
Hon sökte själv och hittade istället via IST, fick Business hela vägen till MRU och hem vart det ett extra stopp via MUC, där fanns dock inte Business, men Ekonomi fick duga.
Supernöjd med bemötandet och allt ser rätt ut i bokningen och hon har tagit rätt vouchers, hon såg även att jag hade ett pågående case om skatter för en resa som fastnade i pandemin 2019 som jag inte fått tillbaka, så hon skulle ligga på refundavdelningen.
5 av 5 Kenta, Tjäääna!
