Senaste nytt

SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

1. +46 8 797 40 40
2. 13.05 (samtalet tog 13 min)
3. EBG
4. Ja

Fick prata med en namnlös ung man, med lite lätt norrlandssävlig röst. Jätte trevlig!
Sa att jag vill flyga till Saigon Jan/feb-22, inte så kinkig med datumen, tänkte att han får lite fria händer där. :)
Fick då till svar att biljetterna inte var släppta så långt fram och att han hade tittat på det senast i går.
Jag bad honom då med min vänaste lilla kvinnliga röst att ta en titt iaf, just in case.
Bingo! Där fanns dom och jag kunde nu styra datumen lite t om.

Så nu håller vi tummarna att detta blir av och att världen har öppnat upp sig. Skönt att få till vouchern som går ut den 31/3. :)

Nyfiken på vilket bolag/legs det var till Saigon då jag själv letar resa dit.

Jag gissar Turkish. Jag hade den rutten bokat i november.

Thai Business för tidigt
Singapore Airlines fortfarande stängt för bokning

Det borde lämna Turkish som alternativ om man inte kan hitta nåt via BKK med Swiss/Austrian och vidare med Thai.

Thai Business för tidigt

Det borde lämna Turkish som alternativ om man inte kan hitta nåt via BKK med Swiss/Austrian och vidare med Thai.

Ja det stämmer jätte bra att det är med Turkish.

@Davvelavve Det fanns gott om dagar att välja mellan när jag ringde in. Jag är enkel på så sätt, tar det jag får bara jag kommer iväg. Lite så. ;)

Thai Business för tidigt

Det går bra att boka med ANA också om man vill. Tar man sena flighterna från Europa finns det risk att för att man måste övernatta i Tokyo, på gott och ont.

1. +46 8 797 40 40
2. Efter 15
3. EBG
4. Ja

Pratade med en långsam och noggrann man med norrländsk dialekt som såg och kunde boka de legs jag ville ha.

Jag skulle rekommendera Air Canadas sida istället. Bra överblick, snabb och pålitlig. Har stämt med vad som är tillgängligt mot Sveg.
Exakt vilka resor skall man kolla efter när man letar biz? På United ska man ju kolla efter biz saver. Hittade massa på AC nyss och ringde men hon på sas kunde inte se en enda avgång.

Exakt vilka resor skall man kolla efter när man letar biz? På United ska man ju kolla efter biz saver. Hittade massa på AC nyss och ringde men hon på sas kunde inte se en enda avgång.
Var avgångarna i business med Air Canada? I så fall är det stor skillnad på tillgängligheten då det verkar som att Air Canada släpper en annan kvot av award platser till det egna programmet.
För mig har det vinnande koncepten varit att matcha United och Air Canada, finns flighten tillgänglig för båda programmen har de varit tillgänglia för Eurobonus, dock aldrig 100%igt.

Toppen