Senaste nytt

Hur gör du med dina Eurobonus poäng (November 2012)

Hur gör du med dina Eurobonus poäng

• Jag tömmer kontot denna vecka

Votes: 10 6,7%
  • Jag borde boka något kul

Votes: 34 22,7%
  • Jag samlar som vanligt

Votes: 106 70,7%

• Total voters
    150
  • Poll closed .
Vi vet inte säkert men den generella uppfattningen är att biljetten inte är skyddad om SAS går i konkurs. Frågan är om man vågar chansa?
Frågan är snarare om det spelar någon roll: Om biljetten blir värdelös eller om poängen på kontot blir värdelösa är väl ungefär samma sak...

Har ca 35000 poäng. Hoppas SAS överlever så jag kan boka något trevligt i deras julkalender. En biljett till New York hade varit trevligt, eller till Asien.

DI läser i alla fall BC.se

På sajten Businessclass.ses forum är diskussionen livlig om SAS lojalitetsprogram. Många frågar sig om Eurobonuspoängen går att använda om SAS går i konkurs. Vissa oroar sig inte, andra har den senaste tiden tagit ut poäng.

”Jag har bränt av 400.000 poäng på fyra månader, vill inte ligga kvar med för mycket!” skriver en person på forumet.

Nu har jag använt lite poäng så det blev lite julklappar från EuroBonus Shop samt en ny trolley för mig själv. :) Det här trodde jag aldrig att skulle göra så.

Är det någon som vet om hyrbil och hotellvouchers kommer direkt eller dvs skulle man kunna köpa det och få det eller har det leverans tid och man ej får det vid ev. kk

Toppen