ResenärenLars
Medlem
Låter som min agent #2 igår, ringde tre gånger och väntade ca 10min mellan varje samtal.
Samtal1. Ung trevlig kvinna som ville hjälpa till men hade inte riktigt koll på grejerna och hittade inget av det jag hoppades på, att dels boka en ny resa och även få till en ändring på en befintlig bokning.
Samtal2. Ung man som lät totalt ointresserad och inte villig att pröva några av mina förslag eftersom att han bara fick söka på hela resan, inte ben för ben. Min befintliga resa bestod av economy/business/business och då när han sökte hela vägen fick han naturligtvis inte upp business hela vägen eftersom att jag redan lagt beslag på dessa för ben 2 och 3.
Samtal3. Ung trevlig kvinna som direkt kunde boka EXAKT enligt mina önskemål och även ändra till business på första ben på min befintliga resa.
Rouletten snurrar vidare...
Har du videosamtal med kundtjänst? Hur vet du annars att du fick prata med en massa unga personer?