Mattias Holmén
Medlem
Haha, jag gjorde en beställning 29/11 kl 20:22 på drygt 1000 SEKJag drog en fråga till supporten och fick svar nu ikväll -- det är 1-14Dec som gäller oberoende av när man fick notifieringen...
Haha, jag gjorde en beställning 29/11 kl 20:22 på drygt 1000 SEKJag drog en fråga till supporten och fick svar nu ikväll -- det är 1-14Dec som gäller oberoende av när man fick notifieringen...
I det gamla gbit-systmet så blev den hängande hos Curve, och man fick kontakta deras kundtjänst för fix. Jag har inte gjort någon sådant sedan de bytte system i somras, så det är möjligt att det har ändrats sedan dess.Gällande returer när man använt sig av Curve. Förstår att när man gjort en retur på ett köp på nätet så sätter de givetvis tillbaka det på Curvekortet när detta använts. Men vad händer om man hunnit gjort GBIT till mitt SAS MC och därefter gör returen, var hamnar pengarna då? Tack
Tack! Gjorde du returen nu nyligen eller före sommaren?Jag har fått retur på GBIT-transaktion till det kortet jag flyttade betalningen *till*.
Tack! Gjorde du returen nu nyligen eller före sommaren?
Du har fått en ”partial refund” från Coop, antagligen för någon ”viktvarureservation” eller liknande...När jag kollar mitt bakomliggande kort står det som att de är dragna via Curve, men totalbeloppen skiljer sig från det bakomliggande och Curve-kortet.
Hur kan det komma sig att Coop beställningarna inte går via Curve?
Du har fått en ”partial refund” från Coop, antagligen för någon ”viktvarureservation” eller liknande...
Curve klarar inte av att visa sådana avancerade saker... Svårt det där i England tydligen...
Var är det refunded?Så varje gång summan ändras från det som reserveras till det som dras så funkar inte Curve?
För det är ju på hela beloppet som blev refunded