Mellan vilka datum gäller det?
Frågan är från vilket datum, och därmed också till. Igår fick jag en notis i mallen som sade från då. Idag fick jag ett mail som säger från nu.@Mattias Holmén 14 dagar framåt. Sedan betalas det ut den 17:e december står det.
Instämmer. Vill veta datum det började.Frågan är från vilket datum, och därmed också till. Igår fick jag en notis i mallen som sade från då. Idag fick jag ett mail som säger från nu.
Varför ska det vara så att absolut inga sådana här bolag kan vara tydliga i sin kommunikation...
Nu fick jag en push i appen också. Misstänker att det innebär att gårdagens köp inte räknas. Isåfall är det riktigt uselt presenterat...Instämmer. Vill veta datum det började.
Jag fick push i appen igår och mejl idag kL 13.Nu fick jag en push i appen också. Misstänker att det innebär att gårdagens köp inte räknas. Isåfall är det riktigt uselt presenterat...
Jag fick notifiering i appen igår. Men push notifiering utanför appen idag (och mail där emellan, tidigare idag).Jag fick push i appen igår och mejl idag kL 13.![]()