Då ska man inte ge upp ännu dåIdag fick jag poängen från DI från beställningen man gjorde i juni.
Då ska man inte ge upp ännu dåIdag fick jag poängen från DI från beställningen man gjorde i juni.
Jag skickade ett mail till support i måndags om att det gått mer än 8 veckor sedan jag skickade in ärendet om saknade poäng från DI. Brukar skicka in anmälan varje gång det har gått en dag över 8 veckorDå ska man inte ge upp ännu då![]()
Och nu fick jag ångest när jag insåg att jag köpte nya AirPods PRO direkt via Apple istället för att gå via SAS portalen.
Air pods pro kostar 3200 kr på Apple.com
På rätt många andra ställen tar butikerna 2300 kr för samma vara.
Jag har köpt 2 par för 2 veckor sedan för 2289 kr/st på cdon.se (genom portalen förstås)
Har samma erfarenhet.Jag har väntat på dryga 2700 poäng för ett köp hos Apple i mitten av maj.... att det alltid ska gå så segt att få poäng för just de köpen... Det tog ett halvår en gång...![]()
Jag köpte ny Macbook i mars. 3 augusti (02:00) så tröttnade jag på väntan, och fyllde i formuläret på hemsidan. 10:30 på förmiddagen ramlade poängen in.Jag har väntat på dryga 2700 poäng för ett köp hos Apple i mitten av maj.... att det alltid ska gå så segt att få poäng för just de köpen... Det tog ett halvår en gång...![]()
Jag köpte ny Macbook i mars. 3 augusti (02:00) så tröttnade jag på väntan, och fyllde i formuläret på hemsidan. 10:30 på förmiddagen ramlade poängen in.
Väl spenderad minut för att få poängen!
Fyll varukorgen med studentrabatten, sedan går du in på Apples hemsida via portalen och betalar. Funkade för mig med en Macbook Pro i Januari.Jag köpte en MBP för någon månad sedan.
Jag räknade fort ut att det blev en bättre deal om jag snodde ett CSN-kort från syrrans unge.
Det blev åtminstone de vanliga Amex-poängen
Ajdå!Fyll varukorgen med studentrabatten, sedan går du in på Apples hemsida via portalen och betalar. Funkade för mig med en Macbook Pro i Januari.