Fortfarande radiotystnad ang. DI poängen för mig, ur har det gått för övriga map. DI poängen?
Inga poäng för mig heller...
Fortfarande radiotystnad ang. DI poängen för mig, ur har det gått för övriga map. DI poängen?
Och betala med Amex500 poäng när man signar upp sig för Disney+.
Jag hade tänkte slå till på Disney+ "erbjudandet" som Disney kört ett tag nu för 590 kr istället för 689 kr/ år. kan jag även på 500 poäng så gör det inte saken sämre.
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Jag har fått poäng för DI har för mig att jag fick kontakta onlineshoppen. Men idag får jag telefonsamtal varje dag.Fortfarande radiotystnad ang. DI poängen för mig, ur har det gått för övriga map. DI poängen?
500 poäng när man signar upp sig för Disney+.
Jag hade tänkte slå till på Disney+ "erbjudandet" som Disney kört ett tag nu för 590 kr istället för 689 kr/ år. kan jag även på 500 poäng så gör det inte saken sämre.
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Och betala med Amex![]()
Och nu fick jag ångest när jag insåg att jag köpte nya AirPods PRO direkt via Apple istället för att gå via SAS portalen.Jag har väntat på dryga 2700 poäng för ett köp hos Apple i mitten av maj.... att det alltid ska gå så segt att få poäng för just de köpen... Det tog ett halvår en gång...![]()
Du kan ju beställa nya via portalen och "returnera" den gamla ordern om du har möjlighet till det.Och nu fick jag ångest när jag insåg att jag köpte nya AirPods PRO direkt via Apple istället för att gå via SAS portalen.