Dreamliner
Medlem
Jag är tveksam till att det blir resor innan september för min del....
Jag börjar inte resa förrens loungerna är öppna och de serverar alkohol på flygen igen....Jag är tveksam till att det blir resor innan september för min del....
Det gäller nog inte bara för din del, utan även för oss andra.
Olika prioritet vi ha. För mig handlar det om att hålla liv i affärerna för mitt företag.Jag börjar inte resa förrens loungerna är öppna och de serverar alkohol på flygen igen....
Som ett exempel. Tror du Hong Kong tar emot flighter från nåt ställe de närmaste månaderna? De har 800 smittade och 7 000 000 boende i landet med go kontroll på viruset. EU:s länder kommer ha uppskattningsvis 10-50% smittade i Maj beroende på taktik.Jag tycker inte att din fundering var orimlig. Viruset har redan fäste i de flesta länder och förändrad syn på hur man bäst skadehanterar följderna skulle kunna förändras.
Nu har du ett ypperligt tillfälle att hitta hitta nya vägar att kommunicera med kunder och projekt.Olika prioritet vi ha. För mig handlar det om att hålla liv i affärerna för mitt företag.
Funkar med befintliga affärspartners men man missar mycket. Med nya behövs fysiska möten för långsiktighet med personlig relation som skapar förtroende.Nu har du ett ypperligt tillfälle att hitta hitta nya vägar att kommunicera med kunder och projekt.