Senaste nytt

Fredagstråden™

Det här visst blivit lördag nu men jag kan väl säga att det känns som en fin höstdag här i Stockholm. Sitter och äter frukostbuffé på Jensens och slogs av tanken av att det bara är jag som äter
Er här för alla andra verkar bara dricka öl. Får de servera alkohol från 10 här i Stockholm?

Ska man gå till Monks sen och ta en öl kanske?

såå en ytterst spännande dag..har varit ute och fotat ingen mindre än " The Stig " från TopGear UK i en Ferrari ute vid arlanda...det var ballt..nu ska det mumsas äppelpaj med hemlagad vaniljsås..

Fick för mig igår att vi (jag, flickvännen och LinuxSam) skulle börja fredagkvällen med en av de 5 av 12 kvarvarande flaskorna Wachauer Grüner Veltliner Spätlese 1976 (Österrike), som inköptes 2007.
Föröppnade just flaskan. Korken for åt alla håll, så det blev till att sila innehållet varsamt.
Men vilket gott vin!!! :) Snacka mogen 36-åring...
Blir en bra kväll detta!

Säga upp medborgarskapet också då eller?

Antar att simontemplar hade för avsikt att citera mitt inlägg, och inte rob74's?:p

Jag hoppas att det framgick att jag bara raljerade över väderdifferensen mellan Grekland och Sverige :)

Är ganska nöjd med att växla hemland mellan Italien och Sverige. Trivs dock alltid bäst i Bergamo, Italien. Har faktiskt även varit norsk medborgare:eek:

Förra helgen spenderades i Eindhoven/Amsterdam, kul att "ta över" en stad för en dag, mindre kul med allt efterspel man läst om i efterhand (som dock svensk media totalt ignorerat). Själv slapp man undan problemen genom att fixa egna biljetter till långsidan och kunde efter matchen ramla in på PSVs matchpub utan problem för att ta någon extra öl.

Toppen