Senaste nytt

Fredagstråden™

Det snöade "lite" igår och inatt. Tänkte kört bil till jobbet imorse, men insåg rätt snabbt att det gick nog fortare att gå.
Så nu tog jag ett pass "roliga timmen" och

1. Letade upp bilen
2. Letade upp utfarten så att man faktiskt kan köra ut

Förra året fastnade jag rejält med tjänstebilen, så det var bara att lämna den och åka de 2 milen till morgonens jobb med en kollega som hade en rejälare bil. Och folk satt fast med sina bilar överallt här omkring. Fast då hade det kommit ännu mera snö än nu.
Det vill jag inte vara med om i år igen...

Attachments

• DSC_3605.jpg
    DSC_3605.jpg
    98,8 KB · Visningar: 144
  • DSC_3608.jpg
    DSC_3608.jpg
    100,3 KB · Visningar: 140
Jaha, då har man blivit nedgraderad. Från den mycket välförtjänta:eek: statusen som platinummedlem hos Accor, till vanlig Classic. Men det gav i alla fall ett CC-gold:D Frågan är bara om man ska försöka hålla liv i de 736 poängen:confused:

Samma här. 0 stays, och nu mera class-status.

Veckan har varit ofantligt långtråkig, har varit hemma från jobbet i förkylning och VPN-klienten på jobbdatorn har inte funkat så jag har inte ens kunnat smygjobba hemifrån... Mår dock bättre och ikväll blir det en lugn biokväll - skall se Skyfall tänkte jag. Dags att bygga status på Bioklubbenkortet. ;-)

Annars rullar saker och ting på, det är nu 3 veckor till nästa flygresa och det börjar att spritta i benen efter att ha varit "grounded" i en hel månad. Kanske får göra en spontan utsvävning nånstans nästa helg. :)

Trevlig helg allesammans!

Har inte fått nåt brev än och hoppas på att det inte dimper ner i veckan
I brist på annat och sug efter att flyga åker jag till Geneve nästa helg där jag tänkta ta min första stay som platinum
inbokad på MGallery Rotary med deal 2 nätter betala för 1
hoppas :eek:

Förra helgen i Barcelona nu jobbar dock hela helgen. Förresten på väg ner ARN-MUC 25/10 LH2415 12:00 såg en Businessclass tag framför mig. Det var en snygg kille som satte precis vid nödutgången ;)

Fredagstråden™

Det har varit en händelserik vecka. I förrgår köpte vi lägenhet, vi håller på att planera inför kommande stambyte och på söndag blir det Dubai. Så denna fredag ska jag käka blodpudding och göra absolut ingenting :)

En av mina bästa kompisar gick och lade sig med lite ont i bröstet igår kväll efter att ha flyttat in i nya villan nygift med sin gravida fru. Han vaknade inte imorse. Känns så konstigt att han är borta för alltid. För exakt fyra veckor sedan satt han i soffan där jag sitter nu och vi hade en riktigt grym helg. Det sista jag sa till honom var att "vi borde göra det här oftare". Han blev 34 år :(

Toppen