LPC123
Medlem
Så ska det vara och allt annat är fel.Exakt det jag tänkte och personalen på SAS sa, det brukar bli 20k för varje år. Så jag får nog ta och nöja mig med guld. Känner inte det är värt besväret.
Så ska det vara och allt annat är fel.Exakt det jag tänkte och personalen på SAS sa, det brukar bli 20k för varje år. Så jag får nog ta och nöja mig med guld. Känner inte det är värt besväret.
Hur funkar det med dessa 20.000 poäng från AMEX Elite - är de endast statusgrundande eller går dessa 20.000 poäng även in som poäng man kan spendera på en resa?
Undrar samma sak med de 12.000 poäng man får från MC Premium (1000p/månad som kortet används). Är de endast statusgrundande eller även poäng man kan resa för?
Mina 20K trillade in på kontot 26 december. Årsavgiften debiterades 14 januari och betalades 27 januari, så det varierar kan man säga....Fel tråd men beror ju på ditt brytdatum.
Min kommer januari (Amex bryt 17/1) när fakturan är betald.
Ja verkligen! För min delMina 20K trillade in på kontot 26 december. Årsavgiften debiterades 14 januari och betalades 27 januari, så det varierar kan man säga....
Korrekt att pointsharing inte ska gälla statuspoäng.Jag har blivit krediterad 20k statuspoäng 2 ggr av Amex? Jag har ett Elite + Classic och bjöd in min sambo till ett separat Elite och vi har pointsharing. Men pointsharing ska väl inte påverka statuspoängen? Hur kommer det sig att jag blivit krediterad 2 ggr? I början av januari och slutet av Januari
Korrekt att pointsharing inte ska gälla statuspoäng.
I övrigt är det nog typiskt en sådan där sak som man helt enkelt håller tyst om och inte frågar demMen räkna med att de kan upptäcka det själva och ta bort det.