palmen
Moderator
Jag har druckit den och tycker den är helt ok, det är absolut inte en söt cider och fungerade för egen del.Var det någon som provade Air Bubbles?
Jag har druckit den och tycker den är helt ok, det är absolut inte en söt cider och fungerade för egen del.Var det någon som provade Air Bubbles?
Mera ”riktig” i sin smak med andra ord, trevligt att höra!Jag har druckit den och tycker den är helt ok, det är absolut inte en söt cider och fungerade för egen del.
Det var nog tänkt som ett förtydligande bara att det gäller FRÅN. Ditt inlägg kunde tolkas som att du saknade det på SK984.Det var ju det jag skrev eller ?
Ja den var riktigt god! Hoppas också den dyker upp snart.På SAS After Work-eventet tidigare i höst så hade de ju två olika färdigblandade cocktail/mocktail (en med och en utan alkohol) på flaska, vilket jag tyckte var trevligt (framförallt att det skulle komma ett till intressant alkoholfritt alternativ), och när jag pratade med ansvarige så hävdade hon att de skulle börja finnas i business från och med november, men dessa lyser alltså med sin frånvaro?
I år fanns den kvar första veckan i April, så det borde inte vara något problem givet att de inte köpt mycket mindre denna gång.Hur länge brukar löjrommen räcka? Har en flight den 8 januari till EWR och hoppas på lite löjrom till förrätt![]()
Till rad 3.Hur länge brukar löjrommen räcka? Har en flight den 8 januari till EWR och hoppas på lite löjrom till förrätt![]()
I bästa fall till sista raden i business, har du otur tar den slut tidigare om du sitter långt bak.Hur länge brukar löjrommen räcka? Har en flight den 8 januari till EWR och hoppas på lite löjrom till förrätt![]()
I bästa fall till sista raden i business, har du otur tar den slut tidigare om du sitter långt bak.
Tidigar eår då den funnits ombord har den varit med under 2 "rotationer" av menyer, dvs från november till april. Om det blir samma i år vet vi inte i dagsläget, ny meny kommer i februari och då får vi se om den är med eller inte.
Verkar endast serveras på utresa, se 10 inlägg upp.Extra bra med 1H som plats den här gångenMen visst är det ”bara” på utresa från Skandinavien som den serveras?