Nej, mig veterligen har ingen bokat Singapore First med eurobonus till Japan de senaste åren.nån som har koll om det historiskt gått boka europa - sin - japan i f?
Inte hela vägen nej, first från Europa, sedan business från Singapore till Japan har jag själv bokat och rest, fast andra hållet.nån som har koll om det historiskt gått boka europa - sin - japan i f?
Inget jag sett i alla fall.Någon som lyckats boka nya Suites mellan Europa-Singapore?
Nån specifik datum horisont? Eller rent generellt? Kan ju öppna nya spännande rutter med LH i F till shanghai och sen vidare med SQ F då. Och sedan SQ F till CGK uppe på det, 2 byten och ingen direkt backtracking så borde ju funka fint...För alla som undrar så finns de bra tillgänglighet på Singapore Airlines (Nya Suites) mellan Singapore - Hong Kong & Singapore - Shanghai.
Detta bekräftat av SAS Diamantsupport precis.
Exakt!Nån specifik datum horisont? Eller rent generellt? Kan ju öppna nya spännande rutter med LH i F till shanghai och sen vidare med SQ F då. Och sedan SQ F till CGK uppe på det, 2 byten och ingen direkt backtracking så borde ju funka fint...