mileshunter
New member
From och med 8 April 2013 kommer SAS inte längre åka till BKK
Stefan62 skrev:På mina vouchers står klart och tydligt att jag själv måste vara en av de resande!Men det kan ju ha ändrats nyligen...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Isåfall har det ändrats. Tidigare har regeln bara varit att man måste betala med sina egna poäng.Klicka för att utvidga...
jth skrev:Jag fick brevet i förra veckan och jag kan inte se någonstans att jag måste vara en av de resande, det som står i det finstilta är bara att "du är berättigad till förmånen".Klicka för att utvidga...
Filip skrev:Tycker det låter märkligt då villkoren säger något annat. Har någon annan råkat ut för samma sak?Klicka för att utvidga...
Filip skrev:Ringde idag för att försöka mig på en bokning med vouchern där resa till destinationen skulle gå med en allianspartner och hemresan med SAS. Det var mer omständigt än vad jag trott. Jag fick en mejladress där jag var tvungen att be om ett godkännande kring "avvikelsen"!?Tycker det låter märkligt då villkoren säger något annat. Har någon annan råkat ut för samma sak?Klicka för att utvidga...
Filip skrev:Nej, problemet just nu är att när man ringer 018-numret och kommer till Talinn(?) så har de inte befogenheter att boka *A med voucher. Jag har talat med två olika personer och de hävisar till en SAS-mejladress.Klicka för att utvidga...
Unicornone skrev:Såg just att jag passerat 500k i spend på Amex i år... Lite sunkigt att 2-4-1 bara utfaller en gång per kalenderår. Ingen mer morot än EB-poängen.... Mutter mutter...Klicka för att utvidga...
Unicornone skrev:Såg just att jag passerat 500k i spend på Amex i år... Lite sunkigt att 2-4-1 bara utfaller en gång per kalenderår. Ingen mer morot än EB-poängen.... Mutter mutter...Klicka för att utvidga...