Ludvig Skalme
Medlem
Jag ser fram emot ett återseende med Conrad och Bali en vecka i september..
Ser fram emot någrs rader och bilder!
Jag ser fram emot ett återseende med Conrad och Bali en vecka i september..
Beror på vilken del du åker till. Norra delarna av Bali är betydligt lugnare och mycket mindre exploaterat medans området närmast Denpasar stämmer in på din beskrivning. Du kan undvika Kuta beach, Seminyak, Jimbaran beach, Ubud, Uluwatu och Nusa Dua om turister inte är din grej och åka norrut till byar som Tulamben, Amed och Kubu. Det åker en hel del dykare hit men det finns andra typer av resorter också som t.ex.Är Bali något som är värt att åka till fortfarande?
Tycker när jag googlar och läser på nätet att det verkar vara många som tycker det är sjukt mycket turister på bali och vattnet och stranderna inte är så frächa.
Tycker mig inte kunna få ett grepp om det är något man ska åka till om man vill ha en tid med lugnt och slappa i vattnet tid med lite inslag av "paradis"
Är Bali något som är värt att åka till fortfarande?
Tycker när jag googlar och läser på nätet att det verkar vara många som tycker det är sjukt mycket turister på bali och vattnet och stranderna inte är så frächa.
Tycker mig inte kunna få ett grepp om det är något man ska åka till om man vill ha en tid med lugnt och slappa i vattnet tid med lite inslag av "paradis"
Är det cash only som gäller för typ taxi, kiosker etc?
Minns inte. Måste vara 7-8 år sedan sist på bali och otaliga andra ställen mellan...