Japp. Hade liknande.Fick en telefonräkning på ett par tusenlappar, telefonkö till SAS från utlandet som tickade iväg. Kan man få ersättning från SAS för detta? Går det att räkna som "utlägg"?
Håller helt med. Det blev en wake up för en som inte var med ordentligt 2012. Dumt att ha för mycket poäng hamstrat utan se till att ta ut i tid och inte, om det är en kostnad likt avis, skaffa mer poäng än nödvändigt.Efter denna strejk har jag fått tänka om helt angående EB-poäng. Har väl inte ett superstort innehav, men tillräckligt för ett par "ben" i C och F. Känner definitivt nu att det finns en potentiell risk att dessa poäng ryker eller devalveras. Har svårt att se hur t.ex FlyPremium och 2-4-1 voucher kan bli mer förmånligt än vad det redan är. Blev lite OT men aja
Använder du inte Skype?Fick en telefonräkning på ett par tusenlappar, telefonkö till SAS från utlandet som tickade iväg. Kan man få ersättning från SAS för detta? Går det att räkna som "utlägg"?
Det är inte alltid man har datatäckning eller så kan kostnaden vara större än något enstaka samtal. Sen blev ett längre samtal till SAS utanför planeringen...Använder du inte Skype?
Fick svar nu att 300€ var tak för vad dom ersätter när man ombokat själv. Nån som testat att försöka argumentera om högre ersättning mot sas?
Fick svar nu att 300€ var tak för vad dom ersätter när man ombokat själv. Nån som testat att försöka argumentera om högre ersättning mot sas?