Canadien skrev:Tror inte tåget skulle gå fortare.Klicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:Nä okej. Bra info. Tänkte mest på att sitta kvar i Polaris loungen så länge som möjligt utan att känna att man stressar ihjäl sig för att ta sig över till Swiss terminal... (Ankommed med United inrikes och vidare med Swiss i business).Klicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:Återkom gärna med rapport om hur det gick!Klicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:Återkom gärna med rapport om hur det gick!Klicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:OK - tack för återkoppling! Om du räknar bort tiden för att claima bagage (om man har en genomgående biljett) - hur lång tid skulle du säga att det tar då från T1 till T5?Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Någon med nylig erfarenhet av "offline"-byte på O'Hare? Framförallt hur mycket tid man måste reservera för bytet.Förutsättnignar: Svensk medborgare (dvs visa-waiver och ESTA, men obs första gången jag reser på ESTA) anländer T5 internationellt, avreser inrikes från T3. Separata biljetter, troligen bara handbaggage (men man måste ju ändå hämta väskan och checka-in på nytt så vitt jag förstår, så baggage eller ej spelar kanske ingen roll? *)*) inrikes förbindelse mest troligen med American eller United, och enligthttps://www.flychicago.com/ohare/myflight/international/pages/default.aspxska man kunna droppa väskor redan i T5 eftet man passerat alla kontroller.Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Men första gången på detta ESTA, om jag förstår det rätt betyder det separat kö och annan granskning?Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Det finns inte maskiner längre och alla hamnar i samma kö. Ingen separat för returning esta längre. Själva kontrollen tar troligen lite längre tid, men det handlar om ett par minuter. Körerna är lika långa oberoende om det är nytt esta, nytt pass eller om du var där veckan innan på samma.Klicka för att utvidga...
Jag tror det. De kör all in på biometrics via facial recognition.AABack2ARN skrev:Å fasen! Är maskinerna borta överallt?Klicka för att utvidga...