Halebop är tillbaka för den som missat kampanjen på 1500 p.
Exakt samma erfarenhet då jag gjorde på samma sätt. Stod inget i villkoren om att man inte kunde göra på det sättet vad jag minns. Lite surt, men inget som är värt att ta någon större strid för antar jag.Hum, blev snuvad på mina 2000 poäng från Vimla. Beställde på deras kampanj för ett tag sen, använde kortet några dagar och betalade första fakturan (för att inte distansköplagen ska gälla etc). Vill också skapa lite spend hos bolaget. Sa sen upp det.
Fick inga poäng med motiveringen att Vimla har rejectat då abbonemanget sades upp.
Någon som fått samma erfarenhet eller har det funkat smidigt med Vimla för er?
Exakt samma erfarenhet då jag gjorde på samma sätt. Stod inget i villkoren om att man inte kunde göra på det sättet vad jag minns. Lite surt, men inget som är värt att ta någon större strid för antar jag.
Hum, blev snuvad på mina 2000 poäng från Vimla. Beställde på deras kampanj för ett tag sen, använde kortet några dagar och betalade första fakturan (för att inte distansköplagen ska gälla etc). Vill också skapa lite spend hos bolaget. Sa sen upp det.
Fick inga poäng med motiveringen att Vimla har rejectat då abbonemanget sades upp.
Någon som fått samma erfarenhet eller har det funkat smidigt med Vimla för er?
Ni som har skaffat vimla, men inte fått poäng. Har ni fått mailet att de registrerat köpet?
För mig funkade vimla utmärkt. Fixade vimla till sambons mamma nyligen och fick även ett Mail då, inväntar bara poängen![]()