Johans00
Medlem
Funkade för migJag har inte hört talas om Hayu innan, men såg att det ger 250 poäng. Någon som testat om det gäller även om man tecknar sig för en gratis provmånad?
Funkade för migJag har inte hört talas om Hayu innan, men såg att det ger 250 poäng. Någon som testat om det gäller även om man tecknar sig för en gratis provmånad?
Funkade för mig
Jag har inte hört talas om Hayu innan, men såg att det ger 250 poäng. Någon som testat om det gäller även om man tecknar sig för en gratis provmånad?
Det SAS tjänar pengar på är att dom säljer eurobonuspoäng till företagen. Dom har säkert olika affärsuppgörelser beroende på hur många poäng som köps i bulk. Det företag jag har haft kontakt med betalar 8öre/poäng.Vore intressant att veta hur mycket SAS får för varje köp via deras portal. Stod att bara via kreditkorten får flygbolagen en hel del pengar. Svårt att jämföra med Amerikanska flygbolag men Delta m.fl får visst in miljarder per år endast på kreditkorten.
Det finns lite spekulationer i den här tråden: Intressant artikel om hur viktiga bonusprogrammen är som intäktskälla för flygbolagen | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor. Jag hoppas Avis fick köpa poängen billigare än 8 öre/st annars gjorde de brakförluster på 10000-poängkampanjerna.Vore intressant att veta hur mycket SAS får för varje köp via deras portal. Stod att bara via kreditkorten får flygbolagen en hel del pengar. Svårt att jämföra med Amerikanska flygbolag men Delta m.fl får visst in miljarder per år endast på kreditkorten.
Det finns lite spekulationer i den här tråden: Intressant artikel om hur viktiga bonusprogrammen är som intäktskälla för flygbolagen | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor. Jag hoppas Avis fick köpa poängen billigare än 8 öre/st annars gjorde de brakförluster på 10000-poängkampanjerna.
Bara att prova, kostar ju ingetIntressant att veta om det fortfarande fungerar med kontantkort.![]()