Senaste nytt

SAS Webshopping

andersson.j

Medlem
OBS glöm inte att avaktivera adblocker och dyl.
Det är svårt (någon som vet om det går?) att se om cookie-biten fungerar. Jag kör följande ritual för att maximera mina chanser:
  • Använd en riktig dator, inte en smartphone
  • Jag kör alltid Chrome för sånt här, Firefox lär funka men jag skulle undvika Safari, Opera, Edge, etc.
  • Starta om browsern och stäng alla ad blockers
  • Logga in på onlineshopping.flysas.com, följ länken till butiken och genomför köpet utan omvägar. Dvs. surfa inte runt på andra sidor, krångla inte med att lägga till/ta bort saker ur kundvagnen, etc. Risken finns att någon annan cookie petar bort SAS-cookien. Exempelvis refunder.
  • Inga rabattkoder. Det ska inte gå att kombinera även om det i undantagsfall går ändå.
 
Det är svårt (någon som vet om det går?) att se om cookie-biten fungerar. Jag kör följande ritual för att maximera mina chanser:
  • Använd en riktig dator, inte en smartphone
  • Jag kör alltid Chrome för sånt här, Firefox lär funka men jag skulle undvika Safari, Opera, Edge, etc.
  • Starta om browsern och stäng alla ad blockers
  • Logga in på onlineshopping.flysas.com, följ länken till butiken och genomför köpet utan omvägar. Dvs. surfa inte runt på andra sidor, krångla inte med att lägga till/ta bort saker ur kundvagnen, etc. Risken finns att någon annan cookie petar bort SAS-cookien. Exempelvis refunder.
  • Inga rabattkoder. Det ska inte gå att kombinera även om det i undantagsfall går ändå.

Jag kör enbart på telefon (iPhone) och båda Firefox och Safari browsers funkar 100%.
 

Mr.cake

Medlem
Såg detta nu. "Vänligen notera: Detta erbjudande kan endast användas en gång per EuroBonus medlem och gäller endast nya Halebop kunder. Vi utbetalar endast poäng för abonnemang, inte för köp av mobiler, tillbehör eller kontantkort."
 
Attans, inte bra att man tvingas jobba hela dagarna nuförtiden istället för att hänga här o se till att fånga upp alla bra erbjudanden. Känns dock som det blir mindre o mindre sådana här som Halebop då de nog lärt sig att det finns x-antal galningar som genast signar upp o bara är ute efter poängen.
 

Olle K

Medlem
Jag har inte hört talas om Hayu innan, men såg att det ger 250 poäng. Någon som testat om det gäller även om man tecknar sig för en gratis provmånad?
 
Toppen