jagrullarochflyger
Medlem
Gold track såg jag inte i appen, bara hemsidan?Det borde de... finns med i listan...
Visa bifogad bild 89128
Däremot t.ex. Thai har inte Gold Track...
Visa bifogad bild 89129
Gold track såg jag inte i appen, bara hemsidan?Det borde de... finns med i listan...
Visa bifogad bild 89128
Däremot t.ex. Thai har inte Gold Track...
Visa bifogad bild 89129
Fast track fungerade utmärkt för mig i Lissabon i september...Ingen regel utan undantag. Lissabon ger ingen fast track med Sas + Ebg trots att det är hemma hos TAP.
Fungerade inte för mig i oktober (EBD med SAS Plus biljett). Blev dessutom först utskrattad av en i personalen ("your SAS ticket is no good here, hahaha") och sedan utskälld av en annan.Fast track fungerade utmärkt för mig i Lissabon i september...
Du kan använda business check-in och får priotaggar...
Jag har alltid kunnat checka in hela familjen i Business check-in som Guld. Jag vet inte hur reglerna ser ut, men det har aldrig varit något problem i praktiken.Gäller det för mina medresenärer också om vi är på samma PNR? (1 guest/4 family)
Jag möttes också av en viss skepsis hos personalen när jag artigt frågade och visade mitt boardingkort. Men vid scanningen av kortet gav det grönt och jag fick passera.Fungerade inte för mig i oktober (EBD med SAS Plus biljett). Blev dessutom först utskrattad av en i personalen ("your SAS ticket is no good here, hahaha") och sedan utskälld av en annan.
Kollega med Senator-kort flygandes Lufthansa (economy) till Frankfurt fick exakt samma behandling.
precis som @SimonXYZ säger så har det alltid funkat för mig att checka in hela familjen i business. Senast till Milano i Fredags så hade vi ändå två olika PNR jag + ett barn på en och fru plus ett barn på en annan. Alla fick priotag (som inte är värd bläcket som används att printa den) och alla kunde också på CPH gå i Fast Track, och använda lounge.Gäller det för mina medresenärer också om vi är på samma PNR? (1 guest/4 family)
Detta fick mig att tänka på denna meme, skrattade gott åt ironin där.Fungerade inte för mig i oktober (EBD med SAS Plus biljett). Blev dessutom först utskrattad av en i personalen ("your SAS ticket is no good here, hahaha") och sedan utskälld av en annan.
Kollega med Senator-kort flygandes Lufthansa (economy) till Frankfurt fick exakt samma behandling.