Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Har man FlyPremium högsta nivå och inte "behov" av pengar tycker jag det är en bra ersättning. Med lite framförhållning har man ju en t/r med SAS longhaul i C.
Speciellt i tider som dessa då Avis inte kastar iväg 10.000 poäng för 700sek.

Har man FlyPremium högsta nivå och inte "behov" av pengar tycker jag det är en bra ersättning. Med lite framförhållning har man ju en t/r med SAS longhaul i C.
Speciellt i tider som dessa då Avis inte kastar iväg 10.000 poäng för 700sek.
Notera dock att dessa poäng man får enligt EU261/2004 INTE påverkar din FlyPremium nivå, dvs de räknas inte in i saldot som beräknar din nivå.

/ TT

Har man FlyPremium högsta nivå och inte "behov" av pengar tycker jag det är en bra ersättning.

Även om jag gärna skulle ta fler poäng per euro så tror jag att SAS kommit ganska nära att hitta "rätt" nivå där, åtminstone i förhållande till mig:
* Skulle man få 20k poäng per 100 EUR så skulle jag "alltid" ta poängen istället för pengar.
* Skulle man få 15k poäng per 100 EUR så skulle jag för det mesta ta poängen, om jag nu inte kände mig lite fattig på pengar just då.
* När man som nu får 10k poäng per 100 EUR så varierar det lite på dagsform och kontonivåer om jag tar poäng eller pengar.
* Skulle man bara få 5k poäng per 100 EUR så skulle jag "alltid" ta pengar.

Toppen