Senaste nytt

Singapore Airlines byter till A350 utan first från Köpenhamn from 1 november 2019

Ja så är det nog OM dom inte startar upp med book the Cook i och med detta? Gate Gourmet har kapacitet på Kastrup för detta så jag kan inte riktigt fatta varför dom inte redan infört det? Kanske är detta starten på det?
Ja, så kan det nog vara. Nu går man ju upp på dagliga avgångar från och med november så då finns det kanske rational att sätta igång med det. Jag utgår ifrån att det krävs en viss kritisk massa för att man ska erbjuda denna typ av tjänst.

Ja, så kan det nog vara. Nu går man ju upp på dagliga avgångar från och med november så då finns det kanske rational att sätta igång med det. Jag utgår ifrån att det krävs en viss kritisk massa för att man ska erbjuda denna typ av tjänst.

Ja garanterat är det så. Vi kan hoppas att det startas upp för det är en trevlig förmån tycker jag.

Ja garanterat är det så. Vi kan hoppas att det startas upp för det är en trevlig förmån tycker jag.
Hoppas kan man alltid, de övriga destinationer som har Book the Cook idag med bara Businessclass (ingen First) är

Adelaide
Munich
Taipei
Amsterdam
Barcelona
Brisbane
Houston
Milan
Perth
Wellington

Hoppas kan man alltid, de övriga destinationer som har Book the Cook idag med bara Businessclass (ingen First) är

Adelaide
Munich
Taipei
Amsterdam
Barcelona
Brisbane
Houston
Milan
Perth
Wellington

Jag tror att mycket hänger på logistiken på flygplatsen och vad leverantören av maten klarar av att hantera om detta ska vara ett alternativ för Singapore Airlines?

Kommer man att inte att få detta i First, jag skulle gärna se en tallrik med pilgrimsmusslan bland förrätter på First. Det skall ju införas redan under mars och maj i år. First är ju kvar till 31 okt.

Kommer man att inte att få detta i First, jag skulle gärna se en tallrik med pilgrimsmusslan bland förrätter på First. Det skall ju införas redan under mars och maj i år. First är ju kvar till 31 okt.
Nej, däremot kan du förstås begära nedgradering till affärsklass.

Toppen