Remington Steele
Medlem
Jag vill ha Seattle.
Håller tummarna för en framtida rutt till Seoul.
Hmm... AAR - EWR - GOT - EWR - AAR?SAS-topchef sætter gang i aarhusianske New York-drømme - CHECK-IN.dk
Samme besked gav SAS-topchefen ved årsmødet i Brancheorganisationen Dansk Luftfart i maj sidste år.
Her blev Aarhus Lufthavn også nævnt som udgangspunkt for flyvninger til New York, hvis SAS vælger at købe de langtrækkende Airbus A321LR.
Amatör fundering
Finns underlag till Nashville?
Turiststad med musik hockey mm.
Men som affärslinje?
Så om det inte går att flyga dagligen från London, då vet jag inte vad.
Hmm... AAR - EWR - GOT - EWR - AAR?
Rimligt! Men jag undrar om inte tanken med dessa nya linjer är att de i möjligaste mån ska vara p2p snarare än avhängiga av anslutningar. SAS har ju redan en mängd rutter lämpade för anslutningstrafik.Den tror jag på, och kanske en OSL - YYZ - ARN - YYZ - OSL som komplement till Air Canadas Köpenhamnslinje? Kanske med Montreal istället, men jag har lite svårt att se det för SAS första intåg i Kanada eftersom det är en så pass mycket mindre hub för anslutningar till resten av Nordamerika (2-3 gånger fler destinationer i Toronto).
Den tror jag på, och kanske en OSL - YYZ - ARN - YYZ - OSL som komplement till Air Canadas Köpenhamnslinje? Kanske med Montreal istället, men jag har lite svårt att se det för SAS första intåg i Kanada eftersom det är en så pass mycket mindre hub för anslutningar till resten av Nordamerika (2-3 gånger fler destinationer i Toronto).