Lagerman
Medlem
Jag mailade till
[email protected]. Efter ca en vecka fick jag svar att statushöjning var “manuellt genomförd”
[email protected]. Efter ca en vecka fick jag svar att statushöjning var “manuellt genomförd”
Någon som fortfarande saknar uppgradering av status? Jag har mejlat till både den som skickade bekräftelse på uppgraderingen i första hand och sen också till [email protected]. Men fortfarande syns inte nya statusen i deras portal.
TICKET HAS BEEN RESOLVED - Your Reference Number: Incident# XXXXXX![]()
![]()
Cher client,
Cet e-mail est de confirmer que votre Incident# XXXXXX avec le sujet "YYYYYY Upgrade to President’s Club (Eurobonus Gold)"
a été résolu.
Pour vous, nous avons fait ce qui suit:
Dear Customer,
This email is to confirm that your Incident# XXXXXX with the subject "YYYYYY Upgrade to President’s Club (Eurobonus Gold)"
has been resolved.
We have done the following for you:
Sehr geehrte Damen und Herren,
hiermit möchten wir Sie darüber informieren, dass Ihr Vorgang# XXXXXX mit dem Betreff "YYYYYY Upgrade to President’s Club (Eurobonus Gold)"
bearbeitet wurde.
Wir haben folgendes für Sie unternommen:
"we have updated your profile (YYYYYY), as requested."
Tack, insåg även att jag postade i fel tråd.
Efter mail till [email protected]-europe.com så kan jag meddela att de idag har uppdaterat mitt konto. Dock så står det bara att det är giltigt tom 2019-05-02. Har påtalat att det står 12 månader enligt deras villkor och frågat varför mitt datum är ett annat.
Tog ca 6 veckor för mig och var tvungen att mejla två gånger.
Att det var from 1 år från dagens datum på mailet (25/9-18). Kan inte se giltighetstiden i appen. Jag är troligen blind.Vad fick du för svar?
Att det var from 1 år från dagens datum på mailet (25/9-18). Kan inte se giltighetstiden i appen. Jag är troligen blind.
Fick en notis för ett tag sedan om en gratis weekendhyra, men kan inte finna detta någonstans när jag loggar in i appen. Hur kommer jag åt den?
Får leta efter ev. mail. Vet att jag fick upp en notis i appen, men har sedan aldrig kunnat finna erbjudandet där.Om du fick ett mail så ska en specifik länk finnas med som ska användas för att genomföra själva bokningen.