NotRyan
Medlem
Nej, väntar fortfarande på att se det....+1 på den men ser det inte i min profil, någon som fått det ändrat online ännu?
Nej, väntar fortfarande på att se det....+1 på den men ser det inte i min profil, någon som fått det ändrat online ännu?
Nej, väntar fortfarande på att se det....
Du måste ha ett amerikanskt iTunes konto för att komma åt den amerikanska app storen . Lättast att skapa ett nytt konto, ange land USA, och växla i telefonen för att ladda ner appen, när den är nedladdad kan du byta tillbaka till ditt vanliga konto.
När du har valt bilen står det också vilken plats den står på så slipper köa till front desk går rätt till bilen och visar körkortet påväg ut. Smidigt värre.Klicka på "My Car", tror den aktiveras ca 1 timme innan angiven upphämtningstid.
Det syns under knappen Avis Preferred.Vart på svid webbsida/app ser jag om jag blivit matchad till Plus+ tex?
Ska man kunna urskilja något på denna bild?Det syns under knappen Avis Preferred.
I appen ser du din nivå högst upp, ovanför den bilden.Ska man kunna urskilja något på denna bild?
![]()