Senaste nytt

Status hos SAS ger status hos Avis

Jag fick ett mail från Avis nyss att jag var uppgraderad till Preferred Plus p.g.a. status hos Eurobonus. Anmälde genom länken på Avis Eurobonussida.

Fick detta nyss efter att använt web-sidan för några dagar sedan!:

Hej,

Tack för att du kontaktade AVIS.

Detta är en bekräftelse på att vi har registrerat avtalskoden (AWD) för SAS Eurobonus i din profil och uppgraderat dig till Avis Presidents Club. Vänligen notera att det kan ta några dagar innan det reflekteras på ditt onlinekonto.

Har du fler frågor så är du välkommen att kontakta oss igen.

Ha en bra dag!

Den enda AVIS-appen jag hittar i Appstore är den europeiska versionen. Är den amerikanska appen endast tillgänglig för android eller är jag bara dålig på att leta i AppStore?

Du måste ha ett amerikanskt iTunes konto för att komma åt den amerikanska app storen . Lättast att skapa ett nytt konto, ange land USA, och växla i telefonen för att ladda ner appen, när den är nedladdad kan du byta tillbaka till ditt vanliga konto.

Hej,

Detta är en bekräftelse på att vi har registrerat avtalskoden (AWD) för SAS Eurobonus i din profil och uppgraderat dig till Avis Presidents Club. Vänligen notera att det kan ta några dagar innan det reflekteras på ditt onlinekonto.

Ha en bra dag!
Fick samma mail bara någon dag efter jag reggat mitt Diamantnummer på hemsidan. Snyggt!

Hej,

Ha en bra dag!

+1 på den men ser det inte i min profil, någon som fått det ändrat online ännu?

Toppen