Status hos SAS ger status hos Avis

Registrerade via länken igår men har inte fått någon bekräftelse än. Vilken mailadress är det ni har vänt er till här? Den som står i början av tråden? Har en hyra imorgon så det hade ju varit grymt att bli uppgraderad innan dess.

Edit: Funkar det att välja bil genom amerikanska appen även utanför USA?

Migato skrev:Har du fått svar på mail? Mailade för 6 dagar sen efter att jag fyllt i formuläret för ca 2 veckor sedan och inte fått något svar än.Klicka för att utvidga...
Nej det har inte hänt så mycket där. Fick dock en rätt ok uppgradering ändå och har ett tag till det är dags igen så känner ingen direkt brådska med att få in statusen.

Någon som fortfarande saknar uppgradering av status? Jag har mejlat till både den som skickade bekräftelse på uppgraderingen i första hand och sen också till [email protected]. Men fortfarande syns inte nya statusen i deras portal.

obs skrev:Någon som fortfarande saknar uppgradering av status? Jag har mejlat till både den som skickade bekräftelse på uppgraderingen i första hand och sen också till[email protected]. Men fortfarande syns inte nya statusen i deras portal.Klicka för att utvidga...
Samma här.

obs skrev:Någon som fortfarande saknar uppgradering av status? Jag har mejlat till både den som skickade bekräftelse på uppgraderingen i första hand och sen också till[email protected]. Men fortfarande syns inte nya statusen i deras portal.Klicka för att utvidga...

Jag mailade till dem förra onsdagen (24/10) och det var total tystnad fram till igår (29/10) då jag fick följande svar:

TICKET HAS BEEN RESOLVED - Your Reference Number:Incident# XXXXXXCher client,Cet e-mail est de confirmer que votre Incident# XXXXXX avec le sujet "YYYYYY Upgrade to President’s Club (Eurobonus Gold)"a été résolu.Pour vous, nous avons fait ce qui suit:************************************Dear Customer,This email is to confirm that your Incident# XXXXXX with the subject "YYYYYY Upgrade to President’s Club (Eurobonus Gold)"has been resolved.We have done the following for you:************************************Sehr geehrte Damen und Herren,hiermit möchten wir Sie darüber informieren, dass Ihr Vorgang# XXXXXX mit dem Betreff "YYYYYY Upgrade to President’s Club (Eurobonus Gold)"bearbeitet wurde.Wir haben folgendes für Sie unternommen:"we have updated your profile (YYYYYY), as requested."Klicka för att utvidga...

Så för mig tog det ca en vecka.

Maja skrev:Efter mail till[email protected]-europe.com så kan jag meddela att de idag har uppdaterat mitt konto. Dock så står det bara att det är giltigt tom 2019-05-02. Har påtalat att det står 12 månader enligt deras villkor och frågat varför mitt datum är ett annat.Klicka för att utvidga...

Vad fick du för svar?

Homer skrev:Vad fick du för svar?Klicka för att utvidga...
Att det var from 1 år från dagens datum på mailet (25/9-18). Kan inte se giltighetstiden i appen. Jag är troligen blind.

Fick en notis för ett tag sedan om en gratis weekendhyra, men kan inte finna detta någonstans när jag loggar in i appen. Hur kommer jag åt den?

Maja skrev:Att det var from 1 år från dagens datum på mailet (25/9-18). Kan inte se giltighetstiden i appen. Jag är troligen blind.Fick en notis för ett tag sedan om en gratis weekendhyra, men kan inte finna detta någonstans när jag loggar in i appen. Hur kommer jag åt den?Klicka för att utvidga...

Om du fick ett mail så ska en specifik länk finnas med som ska användas för att genomföra själva bokningen.

travelmode skrev:Om du fick ett mail så ska en specifik länk finnas med som ska användas för att genomföra själva bokningen.Klicka för att utvidga...
Får leta efter ev. mail. Vet att jag fick upp en notis i appen, men har sedan aldrig kunnat finna erbjudandet där.

Back