xz0781
Medlem
Ja, i appen står det nu Avis Preferred i stället för som tidigare Presidents Club12 månader skulle statusen gälla, är det någon som statusmatchat
som har blivit nedgraderad när det gått mer än 12 månader?
Ja, i appen står det nu Avis Preferred i stället för som tidigare Presidents Club12 månader skulle statusen gälla, är det någon som statusmatchat
som har blivit nedgraderad när det gått mer än 12 månader?
Är statusmatchningen fortfarande aktuell?
Det verkar vara fel på länken. Maila istället. Kolla någon sida bakåt i tråden för adress.Jag förstår inte, jag trycker på "please complete attached form HERE", men det enda som händer är att sidan laddas om. Vad gör jag för fel?
Går det att matcha varje år man är EB Gold/Diamond eller är det ett one-time erbjudande?
Jag matchade för något år sedan men har nu halkat ned på Preferred Plus nivån. Har gått upp från guld till diamant nu i år.
Jag matchade för två år sedan, kvalade mig kvar det första året. Trodde jag klarat mig under mitt år som löpte ut precis men åkte ner.Går det att matcha varje år man är EB Gold/Diamond eller är det ett one-time erbjudande?
Jag matchade för något år sedan men har nu halkat ned på Preferred Plus nivån. Har gått upp från guld till diamant nu i år.