Ja lite kryptiska svar först från direktsupporten som man kunde tolka som att det är en ny linje och de inte vet om/när det kommer awards. Fick mitt ärende vidarebefodrat dock så vi får se om det kommer någon uppföljning. Kan ju mycket väl vara så att de vill vänta och se hur linjen utvecklar sig innan de bestämmer awardpolicy, isåfall är det dock något nytt för de andra linjerna de startat de senaste åren har fått 330-awards direkt. (LAX, HKG, BOS)Har du fått något svar? Är nyfiken på detta.
När brukar swiss släppa sina F platser? Har dom som Lufthansa att dom kommer ca 14 dagar innan avgång? Har biljetter bokade i SQ F hem från Singapore men är väldigt sugen på att byta ut SQ C till Swiss F på utresan, eftersom en hel del poäng trillat in.. Någon som kan guida mig?
Tyvärr inga till eurobonus.När brukar swiss släppa sina F platser? Har dom som Lufthansa att dom kommer ca 14 dagar innan avgång? Har biljetter bokade i SQ F hem från Singapore men är väldigt sugen på att byta ut SQ C till Swiss F på utresan, eftersom en hel del poäng trillat in.. Någon som kan guida mig?
Varje gång de gör fel. Senast hände det för en 8 år sedan om jag minns rätt.När brukar swiss släppa sina F platser?
Varje gång de gör fel. Senast hände det för en 8 år sedan om jag minns rätt.
Utan att ha testat just den produkten skulle jag nog säga absolut inte dåligt men finns flera som är minst lika bra.Haha jaha inte konstigt att det va omöjligt att hitta då. Ni som är lite mer rutinerade här på BC, är SQ C(350-900) bland dom bästa C produkterna som finns eller rekommenderar ni något annat? Tänkte bara om jag ska va nöjd med bokningen jag gjort eller leta vidare efter en annan utresa