Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Vax

Medlem
Fick besked om att mitt sista leg, på hemresan från Boston, mellan cph och got hade blivit flyttat från kl 8 till 14 (21 maj) . Är väl så där lagom glad att sitta i guld loungen i sju timmar. Ringde kundtjänst och undrade om det verkligen inte fanns plats på en tidigare plan. Höll på att trilla av stolen när han sa att detta var första flighten för dagen. Det verkar som tur är bara gälla den dagen. Frågade om jag inte kunde få åka via Oslo eller Arlanda istället. Svaret var vänta lite och sekunderna senare hade man kortat ankomst tiden till Göteborg med 4 timmar. Hans enda kommentar var att nu för du ett byte till. Mitt svar var ett leg till mot 4 timmar mindre väntan är värt allt.

Det är guld när det går smidigt. Samma sak med resan till Miami som finns i en annan tråd
 

mischadee

Medlem
0F16934B-CF0D-402A-9964-6B0A1052F44C.jpeg
Kanske egentligen inte ska praisa då det borde vara så här hela tiden . Sitter på SK945. Fick CU till Plus med ingen bredvid mig. Internet fungerar bevisligen bra (kanske har att göra med att planet är typ 30 % fullt och i Plus är vi 13 pers). Maten var apgod. Har aldrig ätit en sådan mör kyckling, på ett plan alltså. Å kolla in efterrätten. Typ den saftigaste marsipantårtan någonsin. Det enda som man kan klaga på lite är det här med att envisas med att servera all dryck till nötterna. Min Northern Trails hinner ju bli pissljummen till maten. Det och att det inte skett något av i närheten till Diamond recognition.
 

palmen

Moderator
Visa bifogad bild 75700 Kanske egentligen inte ska praisa då det borde vara så här hela tiden . Sitter på SK945. Fick CU till Plus med ingen bredvid mig. Internet fungerar bevisligen bra (kanske har att göra med att planet är typ 30 % fullt och i Plus är vi 13 pers). Maten var apgod. Har aldrig ätit en sådan mör kyckling, på ett plan alltså. Å kolla in efterrätten. Typ den saftigaste marsipantårtan någonsin. Det enda som man kan klaga på lite är det här med att envisas med att servera all dryck till nötterna. Min Northern Trails hinner ju bli pissljummen till maten. Det och att det inte skett något av i närheten till Diamond recognition.
Ett tips för kall öl, beställ flera öl eller andra drycker på burk och ställ dom bredvid varandra så håller de kyla lite bättre. Man kan även ställa ner dom på golvet vid fönstret om man sitter där då det brukar dra lite kallt.
 

Funcadelic

Medlem
Helt sjukt att man ska behöva göra så. Totalt under all kritik.
Håller verkligen med. Jag fick gå och be om ett nytt glas med is och citron till min gt idag - när det var dags för drinken innehöll glaset en skvätt vatten och en citronskiva. Men man kan ju gå till galleyt och be om ny öl/vin etc också
 
Toppen