Fick precis omboka en t/r biljett två gånger inom loppet av 20 minuter. SAS tog inget betalt någondera av gångerna. Snyggt!
Ofan!
Så 4ggr totalt då....med din tidigare post.
Börjar lukta okynnesbokningar när du postar med så täta intervall

Fick precis omboka en t/r biljett två gånger inom loppet av 20 minuter. SAS tog inget betalt någondera av gångerna. Snyggt!
EBS. Misstänker dock att de var lite extra generösa på grund av det rådande snökaoset på ARN.Snyggt! Vad har du för status hos SAS?
Hehe!Ofan!
Så 4ggr totalt då....med din tidigare post.
Börjar lukta okynnesbokningar när du postar med så täta intervall![]()
Måste också ge en eloge till hur snabbt det gick att få ersättning för min inställda lfight i fredags till New York.
Skickad ein ett claim igår kväll vid 23, valde engelska av någon anledning.
Idag vid 12-tiden fick jag ett mail som sa att de skulle sätta in 600€ på mitt konto. Var underskrivet med ett välkänt namn som jobbar i Tallinn.
Lämnade två andra klagomål och ersättningsanspråk för samma resa där jag valde svenska, dessa har inte blivit hanterade ännu, men de kanske är lite mer komplicerade än en väldigt enkel 261/2004 ersättning där SAS ställer in flighten helt och man kommer fram 10h sent.
Fick åka American Airlines från London och kom fram vid midnattKom du i väg senare eller med ett annat bolag eller var du tvungen att stanna hemma ??
/D
Fast när jag skrev på engelska fick jag 2000 poäng för helt utebliven WiFi i C ARN-HKG vilket är ett hån, men hon agenten vägrade ge mer och tyckte att 2000 poäng var mer än jag skulle ha...Som alltid, vet inte om det ska hamna i "SAS, det här har ni gjort bra" eller "SAS, det här har ni inte gjort bra".
Min flight, LHR-ARN, ställdes in fredag 9 mars.
Förra lördagen så skickade jag in mitt ärende till SAS. Jag skrev på svenska samt hade mitt eurobonusnummer inlagt - Nu, 7 dagar senare har jag fortfarande inget svar. Valde därför att skicka in ärendet på nytt, fast på engelska. Tog 24 (!) minuter att få svar. Visa bifogad bild 74207
Dåligt - fortfarande inget svar efter 7 dagar, samt att SAS inte meddelade om mina rättigheter på något sätt.
Bra - 24 minuter svar när jag skickade in ärendet på engelska.
Tack @palmen för tipset om att skriva på engelska![]()
Står ju dock att det är upp till 3 veckors väntetid. När jag inte fick svar på svenska skickade jag till diamond supporten, gick rätt fort att få ersättning då för mitt taxikvitto. Framöver kommer jag dock alltid köra engelska versionen för snabb hjälpSom alltid, vet inte om det ska hamna i "SAS, det här har ni gjort bra" eller "SAS, det här har ni inte gjort bra".
Min flight, LHR-ARN, ställdes in fredag 9 mars.
Förra lördagen så skickade jag in mitt ärende till SAS. Jag skrev på svenska samt hade mitt eurobonusnummer inlagt - Nu, 7 dagar senare har jag fortfarande inget svar. Valde därför att skicka in ärendet på nytt, fast på engelska. Tog 24 (!) minuter att få svar. Visa bifogad bild 74207
Dåligt - fortfarande inget svar efter 7 dagar, samt att SAS inte meddelade om mina rättigheter på något sätt.
Bra - 24 minuter svar när jag skickade in ärendet på engelska.
Tack @palmen för tipset om att skriva på engelska![]()