Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Kör ni via feedback formuläret på sas.se eller mailar ni?
Skickade in angående en försening den 8/3 pch har fortfarande inte fått svar. Vilken mailadress kan man använda för att få svar fortare via engelska supporten?

Kör ni via feedback formuläret på sas.se eller mailar ni?
Skickade in angående en försening den 8/3 pch har fortfarande inte fått svar. Vilken mailadress kan man använda för att få svar fortare via engelska supporten?
Jag kör via feedback formuläret på hemsidan, lite omständigt då man behöver ha bokningsreferens samt flightnummer (det ser man ju inte efter man rest).
När man använder formuläret så finns det olika för nordiska länder och ett på engelska, bara att använda den som är för engelska om man föredrar det. Som Diamond kan man ju alltid maila diamondsupporten, men man blir ofta hänvisad till att använda feedback formulären om det är saker som ska gå den vägen. Får jag inte hjälp inom den tid som de anger så skickar jag det vidare till diamond-supporten med ärendenummer så brukar det lösas inom någon dag.

Utmärkt kabinhantering av SAS på dagens två flighter mellan Köpenhamn och Stockholm. I morse på SK400 cirka 20 rader Plus, ca 20 passagerare. I Go trångt, trångt. På eftermiddagen 14 rader Plus varav de sista sex utan passagerare. Närmast fullt i Go! Detta har blivit mycket, mycket bättre under senare tid.

Inspirerat av hjältarna i denna tråd anmälde jag två månader i efterhand icke-fungerande wi-fi på business (bonusresa) från NYC i början på januari.

Fick 6000 extrapoäng. Bra SAS och BRA BC som håller koll! Hoppas nästan wi-fi strular fler gånger : D

Jag är hopplös att komma ihåg att använda deras webshop när vi skall handla. Med tanke på alla bebissaker vi har köpt under vintern så var det ett stort misstag :eek: Den här veckan skulle jag köpa en ny iPad, och skulle använda deras länk. Med alla bekymmer jag har hört talas om så tänkte jag att detta kommer nog ta tid.

Köpte i tisdags, och i onsdags fick jag följande mail:
Hej Senator
Vi har registrerat ditt köp hos Apple och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
Observera att det kan ta upp till 8 veckor innan Extrapoängen krediteras till ditt konto.
Med vänliga hälsningar
SAS
WE ARE TRAVELERS

Torsdag får jag följande:
Hej Senator
Vi har överfört 1 107 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Apple.
Dina EuroBonus-poäng kommer att bli synliga på ditt konto under dagen.
Om du inte har mottagit dina EuroBonus-poäng inom 24 timmar, ber vi dig kontakta vår kundtjänst genom att svara på det här mailet.
Med vänliga hälsningar
SAS
WE ARE TRAVELERS

Jag är imponerad i alla fall.:)

Last edited:
Kul att du är imponerad, själv fick jag poäng från apple utbetalt nyligen från ett köp gjort 2016. Kul att de kom tillslut!

• Gilla
Reactions: Gus
Min fru drabbades av migrän, yrsel och illamående i loungen på Kastrup. En av tjejerna där gjorde en otroligt bra insats och ordnade vilrum, fixade så att bagaget plockades av planet, och gav till och med bort sin egna privata migränmedicin.

Mkt snyggt agerat!

Då det var en bonusresa, och efter lite om och men med olika budskap från olika avdelningar, så återfick vi till också stora delar av poängen till slut.

Toppen